Tervehdys,
Hommasin hetki sitten ensimmäisen Volvoni ja arvatenkin lyhyistä ajoista johtuen akussa ei riitä virta webaston käyttöön.
Autoon on uutena asennettu Calixin letkulämmitin, mutta sisähaaroitusta ei ole tehty.
Seuraava hankinta lienee Calix akkulaturi ja mahdollisesti sisähaaroitus. Tähän liittyen muutamia kysymyksiä:
1. Calix tarjoaa kolmea vaihtoehtoa; 2A / 5A / 7A. Mitä näistä suosittelette, käytössä kotona 2h ajastimella oleva tolppa tai mahdollisesti jatkoroikalla pidemmäksikin aikaa talon seinästä - tämä ei tietystikään optimaalisin vaihtoehto.
2. Millainen savotta tiedossa asennuksen suhteen, puskurissa siis jo Calixin läpivienti eli tuo osuus on jo ns tehtynä.
3. Voinko käyttää samanaikaisesti Calixin jo autossa olevaa letkulämmitintä ja tulevaa akkulaturia?
4. En ole vielä selvittänyt onko nykyinen akku alkuperäinen, mutta täältä lueskelin että jotkut olisi vanhaakin akkua "sopeuttaneet" ja saanut sillä lisäaikaa akulle?
Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista!