Vastauksena tähän suht tuoreesta kokomuksesta:
Onko vanhat alipainekellot olleet miten kiinni, omassa kai metallilevy ja kahdella mutterilla? Uusi on täysin muovinen ja kiinnitys kahdella tapilla, joutuuko muokkaamaan?
Viime viikolla vaihdoin omaan 945:een tuon 2-toimisen alipainepalkeen/kellon.
Ne mutterit, millä kello on kiinni, ovat sellaisia "peltimuttereita", ja kellossa olevat muovitapit ovat sileitä.
Nuo peltimutterit menevtä kyllä kiertämällä paikalleen ihan ongelmitta.
Itse käytin 10 mm räikkälenkkiä, jolla sain mutterit helposti paikalleen.
Tein kyllä alkukierteen tappeihin silloin kun alipainekello oli vielä kaukana autosta.
Sen luukun tangon lukkorikan irroittaminen oli hankalampi homma.
Ruuvimeisselillä sokeana - mitä nyt välillä peilillä koitin katsella - lukituksen kampeaminen auki vei aikaa.