Futurez  Kulkukoira

500+ hv moottorin rakentaminen

  • 31 Vastauksia
  • 23411 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: 500+ hv moottorin rakentaminen
« Vastaus #30 : 29.03.2011, 15:31:38 »
Onhan noita volvojakin tehty 600hp tehoilla ja megasquirt ohjaamassa, joten ei se 500hp ainakaan liikaa megalle ole.
400hp on jo enemmän sääntö kuin poikkeus, että on megalla.. Jos esim vinokoneista puhutaan.

Megalla on hyvä harjoitella ensin ite ja sitten siirtyä parempiin jos tuntuu, että on tarvetta.

kyllä megakin aika vaikealta kuullostaa varsinkin kun yrittää netistä sieltä täältä pomia tiedon rippeitä, ehkä sitten käytännössä sitä oppii helpommin. finsquirttia tullut myös jonkin verran lueskeltua.

mutta jos asennuksen hoitaisi itse ja yrittäisi sujauttaa sinne purkkiin edes jonkin laiset sisään ajo säädöt ja veisi sitten dynolle jollekkin firmalle loppu säädettäväksi eikä sen jälkeen enään itse koskisi siihen  :D
sitten tietenkin houkuttaa lyödä läppäriä jatkuvasti purkkiin kiinni  :)

Poissa usu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 633
Vs: 500+ hv moottorin rakentaminen
« Vastaus #31 : 29.03.2011, 15:45:53 »
Ei se MS ole pakollinen, olkoot tehot mitä vain.
Mega on yksi harrastuskohde lisää autossa, itse pitää päättää tahtooko sitä harrastaa vai ei. Kyllä sitä Tatechiakin voi itse säädellä, joten jos tahtoo vain oppia moottorinohjauksen säätöä, ei itse ohjainta, voi valita valmiin ohjaimen.

Nämä ovat aika paljon maku ja etenkin raha kysymyksiä. Äkkiä siihen Megaankin menee 500e.
Omassa oli Mega, se oli kiva kokeilu, seuraavaksi on joku valmis. Mukavuuskysymys.

 

Futurez  Kulkukoira