Proturbo  Autodiagnoosi

VRCF foorumin kehitysehdotukset

  • 1132 Vastauksia
  • 299528 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Bansku

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF foorumin kehitysehdotukset
« Vastaus #1020 : 08.01.2017, 20:47:50 »
Olisiko mitään toivoa saada tuonne myyntipuolelle pakolliseksi että ilmotuksessa olisi edes YKSI kuva myytävästä artikkelista. Lopahtaa miltei heti mielenkiinto vanteitakin selatessa kun ei ainuttakaan kuvaa ole  :nohnoh

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: VRCF foorumin kehitysehdotukset
« Vastaus #1021 : 08.01.2017, 22:16:31 »
Olisiko mitään toivoa saada tuonne myyntipuolelle pakolliseksi että ilmotuksessa olisi edes YKSI kuva myytävästä artikkelista. Lopahtaa miltei heti mielenkiinto vanteitakin selatessa kun ei ainuttakaan kuvaa ole  :nohnoh

Taitaa olla yhtä toivotonta, kuin yhteystiedot ja paikkakunnan ilmoittaminen.

Ja tämähän on vaan myyjältä pois.
Täytyy kyllä itsellenikin olla todella haluttava tuote, että alan kaupantekoon tai kuvia pyytelemään, jos niitä ei ole.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Paikalla Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12488
Vs: VRCF foorumin kehitysehdotukset
« Vastaus #1022 : 08.01.2017, 22:22:48 »
Voi nousta kynnys myydä pieniä tarvikkeita jos pitäisi ottaa kuva. Varsinkin kun ei jäsenillä ei ole käytössä toimintoa että lisätä kuva viestiin vaan pitää käsin jostain kuvapalvelimelta kopioida linkit.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Demi

  • Savisukeltaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1075
  • voi olla tai sit ei ole
Vs: VRCF foorumin kehitysehdotukset
« Vastaus #1023 : 20.04.2017, 19:43:02 »
minkä takia tuolta myynti osiosta ei voi itse poistaa koko ilmoituista itse?
en sitä sano toimii se noinkin mutta vois olla helpompi kun itse sen sais tehdä!


kiitoos ja anteeks.

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: VRCF foorumin kehitysehdotukset
« Vastaus #1024 : 20.04.2017, 20:25:52 »
minkä takia tuolta myynti osiosta ei voi itse poistaa koko ilmoituista itse?
en sitä sano toimii se noinkin mutta vois olla helpompi kun itse sen sais tehdä!

Tässähän piilee se "ominaisuus", kun 10pv on minimi uppaus aika, niin helppo nostella sitä omaa ilmoitusta.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Paikalla Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13495
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: VRCF foorumin kehitysehdotukset
« Vastaus #1025 : 21.04.2017, 09:41:53 »
minkä takia tuolta myynti osiosta ei voi itse poistaa koko ilmoituista itse?
en sitä sano toimii se noinkin mutta vois olla helpompi kun itse sen sais tehdä!
Siitä poistosta voisi laittaa raportoivalvojalle viestin pois niin se olis siinä...
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa Puavo

  • Riimittelevä konsultti
  • Administrator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1609
  • Mafia Connections
Vs: VRCF foorumin kehitysehdotukset
« Vastaus #1026 : 21.04.2017, 09:48:12 »
Aiheita ei yleensä poisteta kokonaan vaan ne siirretään Myytyihin ja ostetuihin. Näin ihmiset voivat paremmin tutustua hintatasoon ja tulee vähemmän ihmettelyä mihin mielenkiintoinen ilmoitus katosi.

Teknisesti ei onnistu helposti että käyttäjät voisivat poistaa ilmoituksensa Myytyihin ja ostettuihin kierrätyskeskuksesta niin että muilta alueilta moderaattorien tekemät poistot menisivät roskakoriin.
Volvo 244 DL -84 -> Volvo 245 GLi -87 -> Volvo 244 Turbo -81 -> Volvo V70 I Classic ->  Toistaiseksi Volvotta

Poissa Demi

  • Savisukeltaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1075
  • voi olla tai sit ei ole
Vs: VRCF foorumin kehitysehdotukset
« Vastaus #1027 : 21.04.2017, 20:09:30 »
Aiheita ei yleensä poisteta kokonaan vaan ne siirretään Myytyihin ja ostetuihin. Näin ihmiset voivat paremmin tutustua hintatasoon ja tulee vähemmän ihmettelyä mihin mielenkiintoinen ilmoitus katosi.

Teknisesti ei onnistu helposti että käyttäjät voisivat poistaa ilmoituksensa Myytyihin ja ostettuihin kierrätyskeskuksesta niin että muilta alueilta moderaattorien tekemät poistot menisivät roskakoriin.

hyväksyn vastauksen ehkäpä jotenkin selvensi asiaa tai sit ei. ja tietotekniikka ei minulla vahvinta alaa ole :D
mutta toimii se nytkin ihan ok ei siis mitään vastaan sanomista todellakaan
kunhan kysyin   :D
 
kiitoos ja anteeks.

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3758
  • 195hv/406Nm
Vs: VRCF foorumin kehitysehdotukset
« Vastaus #1028 : 22.04.2017, 20:54:13 »
Jännä kun en oo moista kokenu ongelmaks :D "ilmoita valvojalle" napista ja syyn kirjotus... Toimii  O0

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6582
  • 1% Hybridi
Vs: VRCF foorumin kehitysehdotukset
« Vastaus #1029 : 28.05.2017, 19:22:24 »
Showroomin päivitystä tehdessäni huomasin, että sieltä oli poistunut oman ketjun lukon kuva ?


 Esimerkiksi tällä alueella näyttäisi olevan se "omaehtoinen" lukitusmahdollisuus vielä käytössä
( tosin tuo on jo jumalienkin toimesta lukittu, mutta tuosta näkyy se idea, mitä tarkoitan )


Voisiko tuohon kehitellä jonkun värikoodin eli kirjautuneen oma avaama ketju näkyisi vaikka vihreällä fontilla.
Helpottuisi se oman ketjun hakeminen esimerkiksi showroom osiosta, tähän asti omat viestit on erottunut tuosta oikeanpuoleisesta lukosta.
 

V70 -00 HYL-sy  &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: VRCF foorumin kehitysehdotukset
« Vastaus #1030 : 28.05.2017, 19:59:59 »
Showroomin päivitystä tehdessäni huomasin, että sieltä oli poistunut oman ketjun lukon kuva ?
(Kuva poistettu lainauksesta.)

 Esimerkiksi tällä alueella näyttäisi olevan se "omaehtoinen" lukitusmahdollisuus vielä käytössä
( tosin tuo on jo jumalienkin toimesta lukittu, mutta tuosta näkyy se idea, mitä tarkoitan )
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Voisiko tuohon kehitellä jonkun värikoodin eli kirjautuneen oma avaama ketju näkyisi vaikka vihreällä fontilla.
Helpottuisi se oman ketjun hakeminen esimerkiksi showroom osiosta, tähän asti omat viestit on erottunut tuosta oikeanpuoleisesta lukosta.
Mä melkein väitän ettei siinä ole sitä lukkoa ollut alunperinkään sillä tuolloin et olisi pystynyt kirjoittamaan topicciin mitään. Topicin ollessa lukossa siihen pystyvät kommentoimaan ainoastaa ylläpidon jäsenet :)

Ja topicceja pystyy lukitsemaan ainoastaa ylläpidon jäsenet :)

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: VRCF foorumin kehitysehdotukset
« Vastaus #1031 : 28.05.2017, 20:25:26 »
Kyllä siinä on lukko näkynyt, avonaisena tosin ja se on indikoinut sitä että on itsesi aloittama topikki ja voit sen tarvittaessa laitta lukkoon.
No kun halvalla sai.

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6582
  • 1% Hybridi
Vs: VRCF foorumin kehitysehdotukset
« Vastaus #1032 : 28.05.2017, 20:28:26 »
Kyllä siinä on lukko näkynyt, avonaisena tosin ja se on indikoinut sitä että on itsesi aloittama topikki ja voit sen tarvittaessa laitta lukkoon.
Juurikin näin ja siksi on omien juttujen haku ollut helppoa
V70 -00 HYL-sy  &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: VRCF foorumin kehitysehdotukset
« Vastaus #1033 : 28.05.2017, 20:54:55 »
Kyllä siinä on lukko näkynyt, avonaisena tosin ja se on indikoinut sitä että on itsesi aloittama topikki ja voit sen tarvittaessa laitta lukkoon.
Aha, en sitten itse ole asiaan varmaan kiinnittänyt huomiota tai ei näy mulle kun olen ylläpitoa :D

Ja topiccien omatoiminen lukitus poistettiin käytöstä siksi että ylläpito joutui jatkuvasti availemaan käyttäjien itse lukittamia topicceja ympäri foorumia.

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: VRCF foorumin kehitysehdotukset
« Vastaus #1034 : 28.05.2017, 21:01:42 »
Aha, en sitten itse ole asiaan varmaan kiinnittänyt huomiota tai ei näy mulle kun olen ylläpitoa :D

Ja topiccien omatoiminen lukitus poistettiin käytöstä siksi että ylläpito joutui jatkuvasti availemaan käyttäjien itse lukittamia topicceja ympäri foorumia.
Et ilmeisesti :D

Mutta toi jaskan ehdotus ei ollu paha. Jotenkin vois korostaa omia topikkeja?
No kun halvalla sai.

 

Samppasport  Futurez