KL-varaosat  Race.fi

vitoskoneen väkisinhengityttäminen

  • 1 Vastauksia
  • 1833 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kipi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 27
  • Honkilahden keskusautohalli.
vitoskoneen väkisinhengityttäminen
« : 03.02.2014, 22:51:11 »
Mielessä kieppunu ruuvivetoinen vitoskone ja lähinnä sen moottorinohjaus kuviot. Onko joku turbottanut esim b5254 vapari konetta? Mihin asti vakioruiskulla ehtii? Tavoite itellä olis johonkin 250 hepan tietämiin. Olishan tietty mahis hommata elinluovuttajaks suoraan esim kasipätkä turbo mut niitä oikein oo hirveästi tarjolla edulliseen hintaan. Noita vapareita löytyy sit taas jokapuolelta.   Entäs jos pistää ohjelmoitavan ruutan ja kipenän niin onko jollain faktaa mitä toimiva paketti tulee kaikenkaikkiaan kustantamaan vähimmillään?
Etuveto allergikko.

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: vitoskoneen väkisinhengityttäminen
« Vastaus #1 : 03.02.2014, 23:18:29 »
Vaparin(GLT with motronic 4.4) ruisku on ihan yhtä pitkälle ohjelmoitavissa mitä turbonkin.

Mutta vaparikoneen sisuskalut tuskin kestää ahtamista, kun ne ei tunnu kestävän vapariviritystäkään. Turbokone suosiolla vaan aihioksi.

Jokatapauksesa suosittelen kunnon moottorinohjausta.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

 

Proturbo  Autodiagnoosi