Kulkukoira  Proturbo

Turbotus kysymyksiä

  • 2 Vastauksia
  • 2519 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa aapoohh

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Turbotus kysymyksiä
« : 14.04.2015, 00:26:03 »
Hei. Olis tuollanen perus Volvo 740 gl ja halvalla saisin turbomallsita pakosarjan sekä ahtimen. Tiedä onko ihan susi ahdin mutta kuitenkin.

Vinkkejä kaipalisin mitä pitäis ottaa huomioon jos lähtisin turbottaa?
Onko kannattavaa ?

Uusi olen näittenparissa mutta peukalokeskelläkämmentä en ole. Jakopäärempat,jarrut ym hoitanut itse... Koulua käyn autopuolella.

Onko täällä olemassa kyseisen turbotus topikkia jo valmiina? Lukenu olen mutta mistään ei oikeastaaan löytynyt...

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: Turbotus kysymyksiä
« Vastaus #1 : 14.04.2015, 10:48:57 »
mikä moottori? löytyy yleensä teksti jakopään kopasta esim. b230f

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Turbotus kysymyksiä
« Vastaus #2 : 14.04.2015, 11:03:49 »
Onko täällä olemassa kyseisen turbotus topikkia jo valmiina? Lukenu olen mutta mistään ei oikeastaaan löytynyt...

Täällä on valmiina vinokoneen turbotustopiceja vaikka kuinka paljon. Kannattaa tosiaan huomata että Volvo 740 GL ei vielä kerro tekniikasta oikein yhtään mitään, tuo GL kun on vain varustetaso.

Eli kuten visa tuossa edellä kirjoitti, paljon riippuu siitä mikä kone sulla siellä on. Jos ei jakopään kopasta löydy enää tuota tekstiä löydy/saa selvää, niin kerro muuten. Kaasari vai ruisku?  Mekaaninen  vai sähköruutta? Mikä vuosimalli?
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

 

Carcom Oy  Elekma