Tässä parin päivän aikana tuli tehtyä jo pitkään roikkunut toimenpide. Tai oikeastaan kaksi. Tai kolme
Nimittäin jakopäärempan jäljiltä öljypohjan tiivistys oli jäänyt hiukan vajaaksi ja yhdestä kohtaa öljypohja hikoili. Ei paljon, mutta hikoili kuitenkin. Paikanmerkkuuseen tuo hikoilu ei ole riittänyt. Lisäksi osa kierteistä oli kasausvaiheessa korkannut, joten korjasin kierteet laittamalla joka reikään helicoilit. Toimii
Kolmantena toimenpiteenä käytin tyhjennetyn saastelaitteen auki ja rakensin sinne suoran putken. Ennen tuo toimi ns. kaikukoppana. Eräältä taholta kuulin juttua, että tuolla kaikukoppa -asialla saattaisi olla negatiivinen vaikutus kulutukseen. Noh, se nähdään nyt
Kuvia öljypohjarempasta on vähänlaisesti, koska ei jaksa jatkuvasti pestä käsiään, jotta saa otettua kuvia
Mutta tässä öljypohja jo paikoillaan uusien kuuskolojen kera
Lisää osia irti
Manuskan mukaan tämä ajoneuvo on varustettu ahdinlaitteella, mutta mä löysin sieltä vaan tämmöisen
Välykset tuosta tarkastelin ja tuli todettua, että niitä ei ole -vaikka autolla on lastutettuna ajettu ~50tkm ja happea auto saa vähintäänkin kiitettävästi. 190tkm ajetuksi turboksi ei paljoa uudelle häpeä.
Tämmöisen kötöstelin
Ahdinlaitteen banjoon uudet tiivisteet
Lopuksi uusi suodatin ja uudet öljyt.
Taas saa päästellä auringonlaskuun