Autodiagnoosi  Carcom Oy

Volvo v70 T4 ja T4F ja mihin kannattaa varautua...

  • 2 Vastauksia
  • 2853 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sakki

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 81
  • www.vrcf.fi
Terve,

kiikarissa on kymmenkunta vuotta vanha Volvo v70 (T4F, Powshift). Autolla on ajettu vajaat 150 tkm. Osaakohan joku kertoa, minkälaisiin kalliisiin korjauksiin kannattaa uuden omistajan varautua ajokilometreillä 150 tkm - 250 tkm? Siis tyypillisesti... Ko. kärry on merkkihuollettu. Entä onko noissa jotain erityistä, johon koeajolla kannattaa kiinnittää huomiota tai kysyä myyjältä? Ja entäs ruoste? Joko se noita tuon ikäisiä vaivaa?


Poissa tepaa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 183
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo v70 T4 ja T4F ja mihin kannattaa varautua...
« Vastaus #1 : 29.03.2021, 08:10:58 »
No muuta en keksi kuin että vaihteisto pelaa ja kun kiihdyttää rivakoita vetoja ei kuulu ylimääräisiä ääniä. Itsellä oli powershift 90tkm->180tkm ja paras vaihteisto mitä olen omistanut. Nyt ajan 6 vaihteisella geartronikilla...
Volvo XC60 D5 r-design  2010, Volvo V60 T5 2011, Volvo V70 2.5t Ocean Race 2006, Volvo V70 2.4t 2001, Volvo S40 1.8 1998

Poissa tepaa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 183
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo v70 T4 ja T4F ja mihin kannattaa varautua...
« Vastaus #2 : 29.03.2021, 08:11:51 »
90tkm välein öljyt ja suodatin powershiftiin.
Volvo XC60 D5 r-design  2010, Volvo V60 T5 2011, Volvo V70 2.5t Ocean Race 2006, Volvo V70 2.4t 2001, Volvo S40 1.8 1998

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy