Carcom Oy  Ateho

740 SuperRokkiVolvo

  • 2 Vastauksia
  • 2658 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tsompi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
740 SuperRokkiVolvo
« : 05.04.2018, 23:03:25 »
Laitetaas tänne päiväkirjantynkää, niin ei tarvitse jauhaa tuolla LH 2.4:n säätäminen -osiossa.

Tuollainen rokkirallin myyntiluokan vehje tuli hankittua joku vuosi sitten ja jotenkin se viritys karkasi lapasesta ja nyt auto on siirtymässä superi-luokkaan.

Päivityksiä:
- 2.3l, H-veivit, 96,30mm wössnerit
- 3/4 turbo, vakio pakosarjalla, 3" putkisto, alucooleri
- LH2.4, 1100cc ev14
- 618 kytkin + teräspyörä
- Hiluxin laatikko G58

Autolla on nyt ajettu ensimmäiset testit jääradalla pääsiäismaanantaina. Vaikka tuon LH:n säätäminen on minulle ihan uusi juttu, niin päästiin kuitenkin säädöissä niin lähelle, että voitiin ajaa täyskaasulla testiä. Vielä on kuitenkin paljon säädettävää ennen kuin uskaltaa kisoihin lähteä.

Ulkoasu on toistaiseksi hieman karu.

Poissa vesterinen_99

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 157
  • @The_X_Projects -Axe
Vs: 740 SuperRokkiVolvo
« Vastaus #1 : 08.04.2018, 20:54:07 »
Onko pitoja missämäärin takapyörillä ja onko moottori omalla paikallaan vielä? Onko akselisto saanu mitään muutoksia tai tuleeko saamaan?

Poissa Tsompi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 SuperRokkiVolvo
« Vastaus #2 : 10.04.2018, 22:54:54 »
Onko pitoja missämäärin takapyörillä ja onko moottori omalla paikallaan vielä? Onko akselisto saanu mitään muutoksia tai tuleeko saamaan?
Ihmeen hyvin vei eteenpäin. Toki välillä joutui pumppailemalla hakemaan pitoa, vaikka oli hyvät piikkipyörät alla. Tosin tuntui siinä voimaakin olevan. Kone on siirretty, akselit pysyy omilla paikoillaan ainakin tämän kesän. Tiuha perävälitys odottaa hyllyssä asennusta, sitten pitäisi päästä kakkosella liikkeelle.

 

RallyBaron  Samppasport