Pyörät maassa napapultit irti. Auto pukeille, pohjapanssari pois, pyörät pois, iskari irti alapäästä, koiranluu pois, alapallo irti. Napa pois ja jouseen roikkumaan, samoin vetoakseli. Vetoakselin kanssa ei kannata hosua, sen uudelleen kasaamiseen menee turhaa aikaa. Itsellä AWD jossa toisen puolen tukivarren pultit on turhan kinkkisesti asennettu. Toki lähtevät eikä työkalusorvarin ammattia ole turhaan kehuttu. Kasaaminen päinvastaisessa järjestyksessä. Vaihto-osina Moog ja Lesjöfors ovat parhaasta päästä. Myös uretaani puslia löytyy. Samassa yhteydessä kannattaa vilkaista jousien kunto. Niitäkin napsahtelee poikki aina sillon tällön. PS Uudet napapultit kuuluu asentaa joka kerta kun vanhat avataan. Uusien tukivarsien mukana tulee uudet pultit, mutta niiden vaihtamiseen en ole ajatusta uhrannut.