KL-varaosat  Race.fi

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
FAQ (isot etuvedot 99-07, Volvo P2-alusta) / Vs: Lämmityslaitteen kennon vaihto v70n.
« Uusin viesti kirjoittanut VolvoV70TDI tänään kello 22:09:40 »
Itse kanssa tänään lämppärin kennon vaihdoin omaan vm. -02 V70 D5:seen, kun vanha vuoti ja kärysi  :) Tällä ohjeella vaihto onnistui todella hyvin ja aikaa meni suunnilleen 1-1,5 h. Tuota rattiakselia ei tosiaan ole pakko irrottaa, melko hyvin mahtui kenno tulemaan siitä vierestä. Nestettä tuli putkista ulos se n. puoli litraa, kun en tuota paineilmalla tyhjäystä tehnyt. Uusi kenno oli Motonetista ostettu ja Nissens. Aika simppeli homma oli vaihtaa ja hyvin ainakin itse mahduin jalkatilassa touhuamaan  ;D Ei läheskään niin vmäinen homma miltä netistä luettuna vaikutti  :D
2
Offtopic / Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Uusin viesti kirjoittanut mheguli tänään kello 22:07:31 »
https://huutokaupat.com/4766360/volvo-v70-myydaan-korjattavaksi-2000

"epäillään Korkeapainepumpulla olevaa vikaa"

Sopiihan sitä jakajapumpullisesa epäillä ;D
3
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: Etupyörien laakereiden kestävyys?
« Uusin viesti kirjoittanut renee tänään kello 21:46:08 »
Motonetin SKF vasempana etunapana kestänyt nyt 200tkm. Alkuperäinen luovutti 244tkm kohdalla..
Kuulostaa siltä, miltä sen pitäisikin kestää. Mulla ei ole varmaa tietoa, mutta alkuperäiset voivat olla edelleen takana (365 tkm) ja varmaan eteenkin vaihdoin itse alkuperäiset n. 265 tkm ja n. 300 tkm.
4
Toi on helppo ottaa irti ja putsata. Samalla voi kokeilla esim. 9V paristolla, että toimiiko solenoidi, eli sillä voi naksutella sitä auki/kiinni.
5
700, 900 & S/V90 / Vs: b230ft rebuild
« Uusin viesti kirjoittanut jogiin tänään kello 20:56:58 »
Elring, reinz.
Jos päätät aukasta enempi konetta niin lyhyellä kokemuksella sanon, öljypumpun ja lohkon väliselle putkelle marmorilta tms uudet tiivarit. Mulla petti tarvike  ELK Kova koppura ja halkeski, tyhjäkäynnillä hävis öljynpaineet  :buck2:
Öljynpaluuputken alapäähänkin mieluiten orginaalia ja niinkun aiemmat mainitsi stefoista, varsinkin takastefaks kunnollista. Vittumainen vaihtaa kun pitää taas lootaa repii irti  O0
Jakopään puolella oon käytelly noitten tiivistesarjojen mukana tulleita, niitä pystyy vaihteleen melko kivuttomasta  :)
6
Ostetaan varaosat / Volvo prv nokat
« Uusin viesti kirjoittanut Volvo 262 tänään kello 20:33:06 »
Ostetaan prv moottorin nokat. Tulee kilpa-auton hionta-aihioksi,ei tarvii olla virheettämät,saa tietysti olla. B27,b28, tai b280 malleista.

0503385383
Teemu
7
Katoit varmaan ne liittimet ja johdotukset myös läpi?

Ahtopaineanturin liitin oli aivan hapettuman peitossa kun liittimen tiiviste oli päästänyt kosteuden sisään. Putsasin sen ja johdot oli kunnossa ainakin anturin läheisyydessä.
8
Myydään varaosat / Vs: Volvo 50/42 le
« Uusin viesti kirjoittanut always BB tänään kello 20:28:13 »
Vaihto käy 16" vanteet 5x108 esim perfot tai 240 uudemmat etulokarit
9
Katoit varmaan ne liittimet ja johdotukset myös läpi?
10
doddih nyt käyty kruisailee läppäri vänkärin penkillä.

Tässä tarkkailin ahtoja ajon aikana kun toimii. Mittaus seuraa pyyntiä loogisesti ja toimii hyvin.


Tässä ahdot tarkkailussa kun ei toimi, ahdon pyynti on hyvin pieni verrattuna ylempään ja ahdotkaan ei nouse pyynnin yli. Mutta edelleen ahdot seuraa pyyntiä loogisesti.


Tässä näkyy EGR-mittaukset kun auto ei toiminut (en tiedä mitä nämä indikoi kun luki vaan "EGR-valve" kahteen kertaan)


Tässä taas toimivan ajon akana EGR tarkastelua. Alussa näkyy starttaus vian jälkeen.


Lisää EGR tarkkailua ajon aikana kun toimii.


Toimivan ajon jälkeen tyhjäkäynnillä EGR tarkkailua.


Voiko tästä nyt päätellä että EGR on syypää vikoihin? Turbon vikakoodi on poistunut, enää jäljellä EGR ja hehkun vikakoodit.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Samppasport  Futurez