Pölhöjä pähkäilyjä tulee mieleen, nää on siis ihan vaan pelkkiä hakuammuntoja.
-vääntyykö lohko suuren väännön vuoksi? Pitäiskö lohkon kylkeen pultata ratakiskon pätkä?
-jos vääntyy, niin siirtyykö kannentiiviste juurikin elämisen takia?
-pitäisikö sytytysjärjestystä muuttaa, ja olisko se tässä ylipäätään mahdollista. Tietääkseni kasikoneissa tätä menetelmää on sovellettu, kiihdytyskäytössä.
-olen tuosta mikroskoopin käytöstä ennenkin puhunut, joten kerrataan taas. Tsekkaisin kannentiivisteen pinnan mikroskoopin alla. Koittaisin katsella pinnanlaatua, että löytyykö siitä edestakasnytkyjälkiä, olisko lontooksi frettinkiä. Pelkästään yhteen suuntaan liikkuneeseen jää yksisuuntaiset naarmut ja 'lohkareet' toppaa naarmun päähän. Edes takas nitkunnut pinta ei ole symmetrinen, 'lohkareet' ovat siellä täällä
-jäähdyttääkö imupuolen virtaus kantta niin paljon, että se 'löystyttää' kuumempana käyvää pakopuolta enemmän kansipulttien jännitystä. Pitäisikö kansipultit olla imupuolella tiukemmassa?