Tiistaina ja eilen jatkoin johtohommia ja sen jäljiltä auton sisällä johdot on kytketty Cemmin päävirtoja lukuunottamatta. Aloittelin konehuoneen johdotuksia ja joitakin muutoksia on sielläkin tehtävä miten piuhat niputtaa. Esim. samassa nipussa on alunperin ilmamäärämittari, tukikumien alipaineenohjaussolenoidi, imulämpö/ahtopaineanturi, hehkujen virta. Ilmamäärämittari tulee koneen oikealle puolelle, joten se on erotettava muista ja hehkujen virtajohto menee väliliitoksen sijaan suoraan konehuoneen sähkökeskukseen. Plus muut mitä nyt tarvitseekaan.
V70 ilmanputsarikotelo sopisi suht hyvin oikean ajovalon taakse, mutta se tietysti vaatii pesurinsäiliön siirtoa vaikka konttiin.
Eilen vaihdoin valkeaan kytkimen pääsylinterin. Se homma onkin odotuttanut itseään. Löysin yhden osakasan mukana tulleen puretun sylinterin, kasasin vanhan sylinterin jousella ja tapilla. Kunnon ilmausta ei ehtinyt tekemään, mutta tähän hätään toimii noinkin. Pikaisella vilaisulla vanhan sylinterin seinämissä ei näkynyt syytä vuodolle. Tiivisteissä ei näkynyt selvää vikaa, mutta jossain kohtaa se on.