Siinäpä se. Joku jolla on ollut molemmat lohkot kätösillä, kertokaapas pari asiaa.
Miten öljyjäähyt on toteutettu turbolohkossa? Meneekö siellä öljykanava
jossa on reiät ruiskujen kohdalla, ja ruiskuille tehty kiinnitysreiät lohkoon?
Vai onko öljyruiskut pultattu lohkoon, ja niiden välillä kulkee sitten putki, joka on porattu
toisesta päästään jonnekkin öljykanavaan mistä se ottaa öljyn?
Ts: pystyykö d24-lohkoon lisäämään jäljestäpäin öljyruiskuja järjellisellä vaivalla?
Toinen kiva. Missä on öljynpaluu vakiona turbodeekussa. Ei ole tullut ikinä itse katsottua...
Jos se on lohkossa, onko vaparin lohkossa optiota lisätä sitä jälkeenpäin.
Kiitoksia jos joku viitsii valaista maailmaani.