Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Vrcf Ry

  • 1 Vastauksia
  • 6454 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Orlov

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1714
  • www.vrcf.fi
Vrcf Ry
« : 20.05.2018, 01:08:38 »
Näköjään Vrcf toimiva hallinto operatiivisessaan hallinnossa, keskittyy kaikkeen muuhun kuin yksilön vapauteen. Tunnettu efekti, jossa omaa asiaansa ajavat yksilöt aktivoituvat hallintaan.

On äärimmäisen valitettavaa, että vuosien jälkeen näin tapahtuu tälläkin foorumilla. En jatkossa tue tätä toimintatapaa, en tarvitse liberaaleja malleja omien käsityksien jakamiseen julkisilla foorumeilla.

Totta, on se, että palautteelle on luotu oma osionsa. Sen vaikutus on nähty. Koska en politiikkaa harrasta, niin irtisanoudun täysin nykyisestä Vrcf toiminnasta, vaikka olen olen vuosia tukenut sen toimintaa jäsenmaksun muodossa .

En jatkossa osallistu sananvapautta rajoittavaan toimintaan, jota Vrcf ylläpitämällään foorumilla harjoittaa. Mahdollisen konsultoinnin jälkeen, harkitsen oikeustoimia ko yhdistystä vastaan, jota epäilen jo tässä vaiheessa. Koska oman oikeustajuni mukaan se olisi järjetöntöntä.
Kiitos näistä vuosista, im out. fU

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Vrcf Ry
« Vastaus #1 : 20.05.2018, 20:21:31 »
Kiitos palautteesta.

Minä poistin ns. kissasaippuaa käsittelevästä topicista sivuraiteelle menneen keskustelun koskien saippuan ainesosia. Se ei käsittääkseni liittynyt ollenkaan itse asiaan. Pari muuta aiheen vierestä mennyttä viestiä poistettiin sen jälkeen. Mitään varoituksia tai kirjoituskieltoja ei ole jaettu. Ainoastaan yhdestä topicista on poistettu viestejä, tavoitteena pitää keskustelu asiallisena.

Minun ja foorumin ylläpidon puolesta asia on nyt loppuunkäsitelty, voidaan jatkaa keskustelua puhtaalta pöydältä niin halutessasi. :)
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo