0
0 jäsentä ja 9 Vierasta katselee tätä aihetta.
jos nyt taas vähän aiheesta poiketaan niin mitenkä paljon kilometrejä kestää tuommonen d24t vähän ruuvattu käyttöauto? eikä sen isompia remontteja tehty kuin määraikaishuollot ja max. kansiremontti, mitenkä huolletta voi ostaa koneen tai auton? missä menee raja??
Oiskohan kellään tietoa mikä levisi deekusta kovalla vedätyksellä, kuulu kova pamaus ja sammu siihen. Ite veikkaisin että ois jako hypänny ja venat osunu mäntiin, se kumminki hörähtää käyntiin ja kierrokset kohoaa ja sitten sammuu. Myös hinaamalla moottori kolisee pahan kuuloisesti.Ideoita?
Jos jako pomppaa, niin yleensä katkasee nokka-akselinkin näistä...Turbolla vai ilman? todennäkösesti syystä x käy öljyllä jonkun aikaa että kierrokset piikkaa sitten ahdistaa taas kun voitelua vähän niin nalkkaa kiinni. Epäilen että entinen kone kokonaisuudessaan.
Niinhän siinä kävi että jako oli pompannu parilla sentillä. Jako kohalleen ja pumppua säätämään. No sehän käy samallalailla vaikka pumppua ois kääntäny mihinsuuntaan tahansa Pysyy käynnissä, savuttaa ja kuulostaaki melkein normaalilta koneelta... Miten voi olla mahdollista ettei käynti muutu vaikka ennakkoa vääntelee ja turbollinen onEikä ole nesteet sekasin ja kaikki pysyy koneen sisällä.