Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

850 T5 projekti

  • 15 Vastauksia
  • 5894 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa And11

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
850 T5 projekti
« : 20.03.2015, 07:56:36 »
Autona 850 T5 -94
-150tkm


Hankitut härpäkkeet:
-19T turbo
-S60R pakosarja
-350cc suuttimet
-ipd tulpanjohtosarja + MSD puola
-3" Downpipe + 2.5" Simons catback
-3" flowmaster katalysaattori katsastusta varten, muuten ajellaan ilman kattia
-K&N kartiosuodatin
-toinen Ecu uudelle ohjelmalle
-Säätö dynossa
« Viimeksi muokattu: 30.05.2015, 17:28:23 kirjoittanut And11 »

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 850 T5 projekti
« Vastaus #1 : 20.03.2015, 19:49:22 »
Itse ainakin vaihtaisin koneeseen h-profiili veivit lisäksi jos haluaa että kone kestää. Mutta hyvältä kuuostaa :)
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa And11

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 T5 projekti
« Vastaus #2 : 22.03.2015, 16:35:37 »
 




« Viimeksi muokattu: 24.05.2015, 17:48:19 kirjoittanut And11 »

Poissa aprilli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 470
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 T5 projekti
« Vastaus #3 : 24.03.2015, 08:56:50 »
Mielenkiinnolla odotellaan minkälaiset lukemat ko. kokoonpanolla saa irti

E: Paljoko muuten maksoi suuttimien testaus + o-renkaat + filtterit?
V70R AWD '98 + 142 B230FT '70
ex: 854 T5 '96  +  854 GLT '93 + 744 B230F '88

Poissa And11

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 T5 projekti
« Vastaus #4 : 24.03.2015, 21:44:17 »
Suuttimien huolto maksoi 12.5e/kpl

Kuvissa suuttimet ennen ja jälkeen huollon

Speedtest







 Tuotto @3bar










« Viimeksi muokattu: 27.04.2015, 19:42:03 kirjoittanut And11 »

Poissa aprilli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 470
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 T5 projekti
« Vastaus #5 : 25.03.2015, 07:38:50 »
Onkohan ensimmäinen pari ennen-ja-jälkeen kuvia mennyt väärinpäin, kun näyttäisi tuotto laskeneen huollon myötä?

Ei se näköjään kallista ole. Mä oon tehny tuon kerran ite koululla ja kerran kaverin kautta. Muutaman euron joutunu filttereistä maksamaan. Seinäjoella en tiedä tekeekö tuota muut ku ammattikorkean autolabra. Tuntuu ne testivehkeet olevan aika harvassa.
V70R AWD '98 + 142 B230FT '70
ex: 854 T5 '96  +  854 GLT '93 + 744 B230F '88

Poissa And11

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 T5 projekti
« Vastaus #6 : 25.03.2015, 09:55:56 »
Olet oikeassa, väärinpäin ovat menneet illalla säheltäessä. Korjataan  ;)

Poissa And11

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 T5 projekti
« Vastaus #7 : 28.03.2015, 14:31:12 »












« Viimeksi muokattu: 13.04.2015, 14:08:07 kirjoittanut And11 »

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: 850 T5 projekti
« Vastaus #8 : 28.03.2015, 14:38:30 »
Kai tämä tulee muulla ahtimella ku tuolla mitsulla?
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa And11

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 T5 projekti
« Vastaus #9 : 11.04.2015, 09:54:04 »







« Viimeksi muokattu: 21.05.2015, 19:37:21 kirjoittanut And11 »

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 T5 projekti
« Vastaus #10 : 11.04.2015, 10:25:15 »
Vaihda ennemmin suoralaippainen pakopesä...sulla näkyy olevan hukkisreiässä halkeama.

Poissa And11

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 T5 projekti
« Vastaus #11 : 13.04.2015, 10:53:44 »
Kuva on vanhasta turbosta
« Viimeksi muokattu: 13.04.2015, 13:55:50 kirjoittanut And11 »

Poissa And11

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 T5 projekti
« Vastaus #12 : 21.05.2015, 19:31:34 »


« Viimeksi muokattu: 24.05.2015, 17:47:52 kirjoittanut And11 »

Poissa And11

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 T5 projekti
« Vastaus #13 : 29.05.2015, 17:10:53 »
Projekti on päätöksessä ja auto käytettiin säädettävänä. Pyörille saatiin tehot 320hp/430nm. Vääntöä jouduttiin rajoittamaan ja muutenkin mentiin myös vakio kytkimen ja kiertokankien ehdoilla.

« Viimeksi muokattu: 30.05.2015, 17:18:54 kirjoittanut And11 »

Poissa NordicR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 744
    • äRRä
Vs: 850 T5 projekti
« Vastaus #14 : 29.05.2015, 19:56:39 »
Projekti on päätöksessä ja auto käytettiin säädettävänä. Pyörille saatiin tehot 330hp/430nm. Vääntöä jouduttiin rajoittamaan ja muutenkin mentiin myös vakio kytkimen ja kiertokankien ehdoilla.
Komeet lukemat ! Vakiocoolerilla ? Missä säätö tehtiin ?

Millaset ahtopaineet muuten ? Paljon huipputehon kohalla ?
« Viimeksi muokattu: 29.05.2015, 19:58:10 kirjoittanut NordicR »
EX 740 x 3, S80, 960           
854 T-5R "immortal"
V70 D5 6v-man. Classic

 

Carcom Oy  Ateho