Joo, ei kyl ennen ole koskaan käynyt vastaavaa. Ja tosiaan 2. ja 3. pyttyjen tulpat olivat kunnossa ja vielä hyvän väriset (seos kunnossa). Kaasareina on tupla SU:t, joten oletan seoksen olevan kunnossa myös 1. ja 4. pytyissäkin(imusarjan huomioonottaen). Jos jotain niin enemmänkin se tulvii bensaa kun jää laihaksi, on sen verran rajut neulat kiinni. Nuo densot on ollut jo tosin aika kauan koneessa, ne on toiminut aina tosi nätisti. Nyt varmaan vaan kun pitkä matka piti huudattaa urku auki niin otti vähän tavallista enemmin lämpöä, en keksi muuta. Kaitpa sitä NGK:ta pitää kokeilla nyt sitten seuraavana. On se ainakin laatumerkki.
Vielä noista kaikenmaailman monikärkisistä tulpista, ja mitä niitä onkaan iridium- ja titaanikärkisiä ? Onko ne vaan rahastusta vai olisiko niistä oikeasti hyötyä ?