Proturbo  Autodiagnoosi

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Muut menopelit / Vs: Kulmiksen taivaspaikka
« Uusin viesti kirjoittanut The_OttoB tänään kello 10:16:39 »
RVS parempaa?

RVS on talkkia. Vauvantarvikeosastolta löytyy pienemmällä kilohinnalla.
2
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: Raitisilmasuodatin
« Uusin viesti kirjoittanut jamseil tänään kello 10:09:35 »
wix wp9100 mukana tulleessa ohjeessa vinkkeli sivu taisi olla alaspäin suoraa kantta vasten.
Taitaakin vain kuva hämätä , ehkä on vain pieni vekki tullut suodattimen alareunaan.

https://acrobat.adobe.com/id/urn:aaid:sc:EU:cf9815bc-6fd7-44e0-bb6a-925546035bdc
3
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Ohjelmoidun auton myynti
« Uusin viesti kirjoittanut Ribbe tänään kello 09:58:36 »
No kai sitten katsastuksessakin pitää ajaa dynolla. ELK
Voisi vähän katsastusten hinnat nousta jos aina tehtäisi tyyppihyväksyntää vastaava mittaussykli
https://www.aut.fi/ymparisto/autojen_paastot_ja_niiden_mittaus/pakokaasupaastojen_mittaus/wltp-mittaustapa
4
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: V70 iskarin vaihto
« Uusin viesti kirjoittanut hespa tänään kello 08:36:58 »
Mitä merkkiä käytetään alkuperäisenä?
Itse kun en koske enää pitkällä kepilläkään monroeen. :knuppel2:
En koske minäkään. En iskariin, enkä Michaeliin.

Meyle Originalit panin laittaen akan S-60 vuosia sitten. Kesti ainakin sen 5-vuotta mitä kerkis oleen meillä ajossa. Oli mukavan jämyt ajaa, silti Volvomaisen pehmeet.
Tuntu toimivan ainakin orkkis vieterien kanssa hyvin yksiin.
6
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Ohjelmoidun auton myynti
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 08:19:32 »
Se katsastuksessa tehtävä mittaus ei riitä, pitää ajaa dynolla.
No kai sitten katsastuksessakin pitää ajaa dynolla. ELK
7
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Ohjelmoidun auton myynti
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 08:17:26 »
Kaksi edellistä autoa kun vein liikkeeseen niin piti allekirjoituksella varmistaa että autossa ei ole mitään 3. osapuolen ohjelmistoja.
Kyllä. Tarkoitin lähinnä näitä halpoja kotteroita jotka kiertää suoraan kädestä käteen.
Ei oo pakko ostaa jos ei kelpaa  :D
Mutta eiköhän tässä nyt hetki mene ennen kuin tiukka syyni alkaa. Ainakin mun kärry on varmaan silloin jo loppuunkäytetty.
8
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: V70 iskarin vaihto
« Uusin viesti kirjoittanut Lapinmies tänään kello 08:15:24 »
Kiitos vastauksista. Itellä ei ole osaamista vaihtoon, eli nyrkkipajalle auto suuntaa.

Ajattelinkin, että jotakin muuta osaa yleensä samalla vaihdetaan. Eli onko alla oleva tuote kääntölaakeri? Ylätuki?

https://www.autodoc.fi/autonosat/iskarin-ylapaa-ja-laakeri-10471/volvo/v70/v70-iii-bw/32910-1-6-d?criteria%5B100%5D%5B%5D=VA&categories%5B%5D=1180&supplier%5B%5D=37
9
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / S60 T5 2001 vakiosuuttimet (väri)
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 08:10:48 »
Mulla on vihreät. Onko se alunperin näissä vai onko joku vaihtanut. Numeroa en saanut tihrustettua.
Väri on tommonen ruohonvihree.
https://www.speeding.nu/p/branslesystem-an-kopplingar/branslesystem/spridare/spridare-1588/bosch-spridare-968-grona-465cc.html

Tossa sivulla on noita missä on käytetty mutta mun kotteroo ei siinä näy.
Moottori on se kesyin 5234 T3.
10
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: Raitisilmasuodatin
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 07:54:36 »
Jos ei ole OEM-muovireunaa luulen että sen saa tungettua kaikin päin ;)
Voi olla aika murjomista kun kattoo noita mittoja. Kolmen sentin heitto.
Pituus   252 mm
Leveys   282 mm
Korkeus   24 mm
Nooh, katotaan. :D
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Elekma  Autoracing