Hei
Hyvinhän nuo vvt pyörät on kestäneet kun vasta noilla kilsoilla rupeaa tökkimään,omassa ei Turbo versiossa kesti tuo imupuolen vvt ainostaan 170 tkm ( siinä on vain imupuolella vvt )
syyksi paljastui erittäin pitkät öljynvaihtovälit+huonolaatuinen öljy,,,nyt koneessa on Mobil Ow-40 tavaraa ja pysyy paikat puhtaana.
,,,Sitten jos ja kun nuo kärrysi vvt pyörät vaihdetaan niin ehdottomasti kannattaa tarkistaa
ne vvt säätösolenoidien öljykanavassa olevat sihdit,ilneisesti tuossa ne ovat,mutta ei kaikissa
tietenkin myös solenoidin tiiviste pitää uusia.
,,,ja myöskin huohotinjärjestemän kunto kannattaa tarkistaa,sekin on vaihto osa nikä pitää uusia niin öljyt ei pilaannu ym.
,,,vähän tsemppiä tähän lisäksi,mutta jos näiden Volvo 5syl moottoreiden huolto ym hieman maksaa niin kyllä mielestäni kannattaa maksaa koska näitä ei enää saa ja nämä kestävät Liian kauan uusiin masinoihin verrattuana.
mutt