Autoracing  KL-varaosat

2.5TDI virityskeskustelut

  • 1042 Vastauksia
  • 344669 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jake74

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 437
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #750 : 30.03.2015, 22:41:59 »


tommonen se T4 putsarihässäkkä on.
245hv siittä meni ilmaa läpi 2 vuotta ajetulla putsarilla.

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3447
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #751 : 04.04.2015, 16:36:23 »
Paljonko TDI koneessa saa mäntä tulla yli dekkitason vai pitääkö jäädä alle.  Kävi itsellä lohko tasopinnan oikasussa ja oli joutunut ottamaan sen verta paljon tavaraa pois ettei pysty ilman mittausta laittamaan kasaan paksuimmallakaan tiivisteellä.
Entinen pahvi oli kaksi reikänen ja kolme reikänen on vain 0,04 paksumpi ja lohkosta oli otettu 0,06 verran tavaraa pois.
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa oh850

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 890
  • TDI POWER
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #752 : 04.04.2015, 16:43:05 »
Sorvaa männänlaelta saman verran pois niin sehän on sitten hyvä ;)

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3447
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #753 : 04.04.2015, 17:17:29 »
Mitataan nytvja tehdään viimeisen päälle  :pomo: :2funny:
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa oh850

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 890
  • TDI POWER
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #754 : 04.04.2015, 20:34:35 »
Mitataan nytvja tehdään viimeisen päälle  :pomo: :2funny:

Oikein :)

Volvo745D

  • Vieras
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #755 : 01.05.2015, 22:11:42 »
jou. hetken etsimisen jälkeen aattelin kysellä täältä mitenkä kannattais lähtee lisäpaukkua kehittelemään kasipätkään tdiihin. tällä hetkellää autossa on evry ja ahtoboksi, joskin ahtopuolen johot on vielä kytkemättä(voi olla että jää laittamatta)  :pomo: katti tyhjennetty ja loppuosa putkistosta ilman vaimenninta 2.5" putkea. mitenkä esimerkiksi jos suuttimilla ja turbolla+coolerilla lähtis kokeilee lisätehoja, niin onko käytetty vakiopakosarjaa, ja tuo hx35 lienee sopiva  ;) suuttimet?
sitten vähän poiketen niin mistä mahtas johtua evry päällä maantienopeuksissa kun lähtee kiihdyttämään esim ohitustilanteessa, alkaa täristäminen, mutta kun evry on pois päältä , ei täristämistä esiinny?  :-\

Poissa oh850

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 890
  • TDI POWER
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #756 : 01.05.2015, 22:40:18 »
HX 35 on hyvä. Suuttimet vaan niin isot kun kaupasta saa :D ja tärinä kuuluu kaksoismassa vauhtipyörästä, deekun vp tilalle ja sre asetelma ja jousitettu levy niin hyvä tulee ;)

Volvo745D

  • Vieras
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #757 : 02.05.2015, 20:09:28 »
HX 35 on hyvä. Suuttimet vaan niin isot kun kaupasta saa :D ja tärinä kuuluu kaksoismassa vauhtipyörästä, deekun vp tilalle ja sre asetelma ja jousitettu levy niin hyvä tulee ;)
niin elikkä se tulee kaksoismassapÄskästä  :D arvelin että ei voi olla se ku nappi on/off asennos käyttäytyy erilailla mut kai se nöyrtyy sit voiman edessä  :2funny: näin oli mielessä että siihen laitetaan sitte semmone setti nii ei ala luistaa...

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #758 : 02.05.2015, 22:12:35 »
Ei se luista, vauhtipyörä pohjaa vaan.. Elä välitä siitä. En määkää välittäny. ;D
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #759 : 03.05.2015, 06:19:09 »
508nm vakio kytkimelle, ei propleemia... ;) (ajettu 485tkm)
Vakio vetarien poorit saa näköään niin kierteelle, etteivät irtoa... ;D
Kaksoismassa jurissut ja pohjannut 100tkm ja kestää edelleen, joten se siitä ja sen kestävyydestä...
« Viimeksi muokattu: 03.05.2015, 06:21:54 kirjoittanut kenkee »
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Volvo745D

  • Vieras
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #760 : 09.05.2015, 15:34:55 »
Niinii mietin vaan et oisko tulossa vuan tiensä päähän, vaan eikös se normaalistikki aika ylläällä ota tuo vakiokytkin.. mut kaippa se pittää, ei se ainakaa vielä oo luistellu kertaakaan.. jokohan sitä sitten uskaltas laittaa ahtoboksin johot jo kiinni ku ovat valmiina muttei liitetty... :P tietääkös kukkaan käykös se deekun vauhtis suoraan ton vitosen perrään ja minkälainen asetelma siihen ja mistä, ooon aika käsi ettii netistä mittään ... :D sikäli mikäli se alakaa mennee loppuun, autol vast ajettu 350tkm, tosin saksantuonti ja vähänajettu tiiä sittte  :2funny:

Poissa oh850

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 890
  • TDI POWER
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #761 : 09.05.2015, 16:00:50 »
Deekun vp käy suoraan, ajoitusmerkin joutuu vaan tekemään siihen itse. SRE asetelmia ja levyjä saa esim us-partsilta.

Poissa Joona.S

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #762 : 10.05.2015, 15:18:20 »
Tuosta ajotus merkistä tulikin mieleen jotta iheppä sen unohin tehä sillon kun vaijoin kovan pyörän , lie ollu se rakentamisen vimma tai joku muu sillon mielessä.    Mites tuo nyt olis helpoin jälestä tehä, hehkun tai suuttimen reijästä kellolla yläkuolokohta ja sitte meistillä kolo pyörään?

Poissa Kojontti

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1397
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #763 : 10.05.2015, 16:56:21 »
Tuosta ajotus merkistä tulikin mieleen jotta iheppä sen unohin tehä sillon kun vaijoin kovan pyörän , lie ollu se rakentamisen vimma tai joku muu sillon mielessä.    Mites tuo nyt olis helpoin jälestä tehä, hehkun tai suuttimen reijästä kellolla yläkuolokohta ja sitte meistillä kolo pyörään?

En muista oliko tuo tehtaanmerkki YKK merkki vai ennakko, mutta YKK saa ainakin merkattua noin.
V70 D5A AWD -08, S60 2.5Ta -03
142 -71 (wannabe something...)
Purkurivissä 940-91 ,855 Tdi -96, 855 2,5 20v
ex:V70 Classic 2,4D -07, V70-98, 142-69

Volvo745D

  • Vieras
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #764 : 10.05.2015, 19:20:04 »
En kehannu alottaa uutta topiccia. Mutta kysyn täältä kun saa varmasti jonkun tiedon/vastauksen  :hello:
Mulla on tuo 850 tdi , ja alusta asti siinä on ollut sitä että kun lähtee kiihdyttämään nollasta sillein rauhallisesti mutta noin 3000rpm asti, niin moottori pitää sellaista "rän rän rän rän rän" ääntä. eli ei sellaista tasaista "rrrrrrrr" niinkuin diiselin pitäs pitää. ja jos tekee sellasen nopeen kiihytyksen tekee 0-100 asti niin esim nelosella se tuntuu että veto on tauottaista. voisko olla suuttimissa? pumppuun on tehty tiivisteremontti jossain vaiheessa , ja remmi on vasta vaihettu rullineen mutta teki sitä ennen sitäkin...  :'(

 

Autoracing  KL-varaosat