Autoracing  KL-varaosat

2.5TDI virityskeskustelut

  • 1042 Vastauksia
  • 344679 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #225 : 22.10.2012, 05:01:13 »
Ja mulla aiheutti paineen heittämistä.. kannattais varmaan joltaki testata varmuudella ehjää aht.p.säätövenaa.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #226 : 22.10.2012, 15:40:47 »
Muistakko paljon oli ahdot tuohon 170+ hevosiin? Saas nähä kestääkö penkityksen noiila säädöillä mitkä nyt on ollut käytössä... 1,5bar ja ihan selkeetä pötköä.....  Tuntuis kyllä että kytkin ei ainakaan halua yhtään lisää keittoa, heh! ;D
« Viimeksi muokattu: 22.10.2012, 15:49:22 kirjoittanut kenkee »
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6353
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #227 : 22.10.2012, 21:07:15 »
Muistakko paljon oli ahdot tuohon 170+ hevosiin? Saas nähä kestääkö penkityksen noiila säädöillä mitkä nyt on ollut käytössä... 1,5bar ja ihan selkeetä pötköä.....  Tuntuis kyllä että kytkin ei ainakaan halua yhtään lisää keittoa, heh! ;D

En mitannut ahtoja, mutta tarinan mukaan piti olla 1,4bar.

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #228 : 23.10.2012, 07:19:13 »
Ok! Mulla nuo ahto ja evry modit on nyt säädetty silleen, että nelosella paineet on lämy lattiassa mittarin mukaan n. 1,5bar ja pötköä tulee sillon ihan silmällä havaittavasti. 2 ja 3 vaihteilla tulee ihan kunnon pötköä. Nyt se menee 0-100 todella mukavasti, mutta ohitukset pitää tehdä nelosella, kun taitaa mappi katkoa vitosella jo... ;D Eli aikalailla "kaikki" taitaa olla irti, mitä löytyy... Tosin ei toi kytkinkään varmaan kestäis yhtään enempää, vaikkakin mitään tärinää kummempaa ongelmaa ei ole ollutkaan koko aikana, jaettu tolleen 4000km... ja jokapäiva 100km lisää :)
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa paku97

  • :hello:
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2607
  • www.vrcf.fi
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #229 : 23.10.2012, 10:39:04 »
...koska niitä lukemia saadaan, ei olla noista pötköistä kiinnostuneita. :P :2funny:
...eipäs hättäillä, niin kuin köyhät

V70 2.4D5 man. n.220hp/460nm. 1.4bar. -02

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #230 : 23.10.2012, 14:16:51 »
 ;D Ei ossoo sannoo, mikä päivä, mutta koitetaan jos sais rullille viikon parin sisällä... Itteäkin kiinnostais tietää...
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa TomppaP

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 29
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #231 : 23.10.2012, 22:54:55 »
Nyt nousee ahot 1.4bar. ohitin ton ahtopaineen säätöventtiilin niin rupes toimimaan! :) joten kiitoksia paljon neuvoista :) onko tietoa aiheuttaako mitään vahinkoa jos se venttiili ei oo käytösä vaa jos se on ohitettuna vaa?

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #232 : 24.10.2012, 08:23:12 »
Mites sä ohitit sen?
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa ^aj^

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #233 : 26.10.2012, 01:49:28 »
http://www.teholastu.com/index.php  Onkos tuosta netti puljusta kokemusta? kattelin lastua tähän niin 299e,- näyttäisi olevan .. Onkohan mistään kotosin?
v70 2,5 tdi -01

Poissa volvotdi

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2129
  • Tampere - Pori
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #234 : 26.10.2012, 08:50:46 »
http://www.teholastu.com/index.php  Onkos tuosta netti puljusta kokemusta? kattelin lastua tähän niin 299e,- näyttäisi olevan .. Onkohan mistään kotosin?

Ensinnäkin tuo ei ole lastu vaan huijausboksi. Lastu on muistipiiri, joka sijaitsee moottorin ohjainlaitteessa, jossa sijaitsee ohjelma jota rukkaamalla auton saa kulkemaan ja 2.5TDI:ssä se piiri joudutaan vaihtamaan eli lastuttamaan. Huijausboksi on sama kuin evry eli on kallis palikka tuo 299 ja varsinkin kun tuo ainoastaan huijaa syöttöjä eikä myös ahtoja kuin jotkut muut markkinoilla olevat. Eli säästä rahasi ja googleta evry tai täällä foorumumillakin on ohjeet huijauksen tekoon niin syötöissä kuin ahdoissa ja tulee parempi kuin tuon boksin kanssa ja maksaa sen 5€  :)
Honda CR-V 2.2i-dtec Exe Adv AT Black Edition -14, BMW 520d - 13.

Lisäätehoa.fi

Poissa ^aj^

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #235 : 26.10.2012, 15:07:14 »
Ensinnäkin tuo ei ole lastu vaan huijausboksi. Lastu on muistipiiri, joka sijaitsee moottorin ohjainlaitteessa, jossa sijaitsee ohjelma jota rukkaamalla auton saa kulkemaan ja 2.5TDI:ssä se piiri joudutaan vaihtamaan eli lastuttamaan. Huijausboksi on sama kuin evry eli on kallis palikka tuo 299 ja varsinkin kun tuo ainoastaan huijaa syöttöjä eikä myös ahtoja kuin jotkut muut markkinoilla olevat. Eli säästä rahasi ja googleta evry tai täällä foorumumillakin on ohjeet huijauksen tekoon niin syötöissä kuin ahdoissa ja tulee parempi kuin tuon boksin kanssa ja maksaa sen 5€  :)
Moi, mä juu kattelin täältä tuota evry modia, mutta jotenkin kuullostaa omaan korvaan huonolta. Olen kuullut aiheuttavan rynkytystä pitääköhän paikkaansa? Eikös diisselissä syöttöjen nosto nosta ahtopainettakin samalla itestään? jostakin kuullu tämmöstäkin, itelle ei kyllä aukea mistä syystä näin.
v70 2,5 tdi -01

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3447
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #236 : 26.10.2012, 17:22:48 »
Moi, mä juu kattelin täältä tuota evry modia, mutta jotenkin kuullostaa omaan korvaan huonolta. Olen kuullut aiheuttavan rynkytystä pitääköhän paikkaansa? Eikös diisselissä syöttöjen nosto nosta ahtopainettakin samalla itestään? jostakin kuullu tämmöstäkin, itelle ei kyllä aukea mistä syystä näin.
eipä ne paljoa ahdot nouse vaikka kuinka on syöttöä, jos hukkaportti aukeaa sille ohjatussa paineessa.
Eri asia on sellaiset ahtimet missä ei hukkaporttia ole niin sellaisessa saadaan syötön määrällä ahtopainetta säädettyä.
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa oh850

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 890
  • TDI POWER
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #237 : 26.10.2012, 19:44:43 »
sitte ei muuta kun kiinteetä vauhtipyörää ni loppuu tärinä ja jurina  :hello:

Poissa volvotdi

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2129
  • Tampere - Pori
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #238 : 26.10.2012, 21:32:23 »
Eri asia on sellaiset ahtimet missä ei hukkaporttia ole niin sellaisessa saadaan syötön määrällä ahtopainetta säädettyä.

Ja mikähän laite on kyseessä jos noin tekee? En ole ennen kuullut...
Honda CR-V 2.2i-dtec Exe Adv AT Black Edition -14, BMW 520d - 13.

Lisäätehoa.fi

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #239 : 26.10.2012, 21:35:06 »
Ja mikähän laite on kyseessä jos noin tekee? En ole ennen kuullut...
Muakin kiinnostas.

 

Autoracing  KL-varaosat