Autodiagnoosi  Carcom Oy

2.5TDI virityskeskustelut

  • 1042 Vastauksia
  • 344679 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HRemes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 319
    • S70TDI
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #405 : 19.06.2013, 13:22:52 »
Millaisilla ahtopaineilla on porukka ajanut vakio turbon kanssa?
Ei kehtaisi heti räjäyttää tuota mottia kappaleiksi tuossa 740 nokalla, varsinkin kun itsellä se ahtopaineen nosto käy helposti rajoitinventtiiliä ruuvaamalla...

Itellä suhisee tomaatissa 1-3 pykälillä n. 1,2Bar ja 4 pykälällä n. 1,3Bar ja sillä menty jo hyvän matkaa  8)

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #406 : 19.06.2013, 19:06:00 »
1,6bar...
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa jaippi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 628
Vs: Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #407 : 19.06.2013, 19:09:25 »
Millaisilla ahtopaineilla on porukka ajanut vakio turbon kanssa?
1,2-1,3 on aika ok.
Sen jälkeen pakopaineet alkaa nouseen pirun nopeesti.

Poissa Joona.S

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #408 : 19.06.2013, 19:20:34 »
Vai oisko kellään tuohon vauhtipyörä asiaan kikkaa jolla tuon omasa kaksoismassan saa jumiin/lukitettua nii säästys tuolta kovan pyörän sovitus operaatiolta

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #409 : 19.06.2013, 19:42:39 »
Melkeen kyllä sovittelisin ennemmin... ;)
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa Joona.S

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #410 : 19.06.2013, 23:22:12 »
Siihenhä se varmaanni menee että se kova pyörä on laitettava.
Oli vaan sen massapyörän jäykistäminen sellanen iltakahvipuheenaihe tänään.   Kai sen purkamalla sais selville nitä juotosbetonia siihe valuttas sisälle  ::)

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3447
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #411 : 19.06.2013, 23:23:48 »
1,2-1,3 on aika ok.
Sen jälkeen pakopaineet alkaa nouseen pirun nopeesti.
joo niin arvelinkin kun tuo turbo on niin onneton  :-\
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa Joona.S

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #412 : 20.06.2013, 00:14:09 »
Mite lie tuon kytkinlevyn kanssa , onko tuohon d24 pyörään ja tdiin laatikon booriin käypää levyä olemassa vaiko onko se muokattava ite ?

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3447
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #413 : 20.06.2013, 00:24:10 »
940 dieselin levy mikä on M90 vaihteiston yhteydessä.
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa HRemes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 319
    • S70TDI
Vs: Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #414 : 20.06.2013, 01:55:12 »
1,2-1,3 on aika ok.
Sen jälkeen pakopaineet alkaa nouseen pirun nopeesti.

Ahistaako orkkis putki, vaikko sitten jo tuo pikkunen turbiini?  :idiot2:

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #415 : 20.06.2013, 02:57:40 »
Mikäs ois 850tdi:hin soiva korvausahdin isommalla pakopesällä? Sellanen ettei tarttis kaikkea tehä uusiksi..pientä muokkaamista toki aina joutuu tekemään
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3447
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #416 : 20.06.2013, 10:15:13 »
http://www.kkdmotorsport.com/kauppa.php?t=1270848867&k=1270835105
tuo käy ainakin pakosarjaan suoraan, muusta en sitten tiedä.
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #417 : 20.06.2013, 10:18:54 »
Siihenhä se varmaanni menee että se kova pyörä on laitettava.
Oli vaan sen massapyörän jäykistäminen sellanen iltakahvipuheenaihe tänään.   Kai sen purkamalla sais selville nitä juotosbetonia siihe valuttas sisälle  ::)

Vauhtipyörä on purettavis ja kasattavis.http://s1153.photobucket.com/user/vpernu/media/20130614_165142_zps9bf5408c.jpg.html

Tuolt mun projektist löytyy lisää informaatioo asiasta ;)

Poissa jaippi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 628
Vs: Vs: Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #418 : 20.06.2013, 11:53:20 »
Ahistaako orkkis putki, vaikko sitten jo tuo pikkunen turbiini?  :idiot2:
Luulisin että se pikkuruinen turbiini.
Putkiston vaihtaminen suoraksi ränniksi auttaa lukemani mukaan jonkin verran asiaan, mutta ei silläkään kuuhun mennä.
Lausumani asiat ei sit perustu omaan kokemukseen, vaan nojaan toisen tahon tekemiin mittauksiin.
Olikohan 2 bar ahtojen kohdalla pakopuolelle jo 4,5 bar...

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #419 : 20.06.2013, 11:58:08 »
Pakopuolen muokkaus + putkiston avarrus auttaa vähä tuohon mutta ei tuolla nuuskapurkkiturbolla pitkälle silti mennä.. Mun hyrrä kävi ruotsin puolella muokkauksessa, elekää kysykö mitä tehtii, emmää vaan tiiä ;D mutta nimenomaa pakopuolelle jotai. Ei silti oo ku 1,3-1,4bar otettu painetta, riittää tähän hätään.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

 

KL-varaosat  Race.fi