KL-varaosat  Race.fi

Virikaasarit, tuplakaasarit vaakaimut, pystyimut hyötyä vai ei.

  • 342 Vastauksia
  • 171436 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa WEBERMAN

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • Nothing beat`s the sound of WEBER`s
paljonkohan dellorto dhla 40 uskaltaa laittaa sytkäennakkoa turbokäytössä? ei viittis kokeilla liikaa ettei naulaa konetta hajalle tällä hetkellä 1,2bar ahdoilla 35 astetta ::)  ja konehan on b19a :)

kokemuksia  :P

On vähän. Tähän en voi antaa yksioikoisia neuvoja , muuten tulee tuuletetut männät ??? Se sinulla olevan virranjakajan kunto pitää ensin katsoa ja se minkälaiset keskipakosäätimen jouset ovat. Yli 45 asteen kokonaisennakot, kun kaikki on pelissä ovat jo riskirajoilla kun polttoaineseoksista ei ole mitään tietoa. Se jakaja pitää ajaa penkissä ja säätää sen moottorin mukaan.
Viritys katsotaan onnistuneeksi kun teho ei alene 50% enempää.

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2171
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
Oikein. Ja kuka ihme oli mennyt niihin uusissa kaasuttimissa koskemaan? >:(

Ei ollut uudet kun itelle ostin.. Mutta vähänkäytetyn näköset ja edellisellä omistajalla oli ollut 200 km kiinni pyhimyksessä..
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

Poissa WEBERMAN

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • Nothing beat`s the sound of WEBER`s
No käytännössa uutta vastaavat sitten. :)
Viritys katsotaan onnistuneeksi kun teho ei alene 50% enempää.

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2171
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
No käytännössa uutta vastaavat sitten. :)

Niin jos se on ne uutena ostanut.. Ei ole siitä tietoa..
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2171
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
Käväsin tuossa laittamassa nuo ruuvit kiinni-asentoon.. En vaan pystynyt kokeilla miten vaikuttaa käyntiin kun ei ole vauhtipyörää kiinni koneessa.. Jos sitä sitten keväämmällä.. :)
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

Poissa WEBERMAN

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • Nothing beat`s the sound of WEBER`s
Ehkä se p1800 kone oli jo väsynyt, tuontivehje kun oli. Ehkä siksi sait halvalla kaasuttimet, kun hän ei niitä saanut toimimaan sen vertaa kuin alkuperäisiä Zenit Stromberg. tai harvinaisempia SU.ta ;)
Viritys katsotaan onnistuneeksi kun teho ei alene 50% enempää.

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2171
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
Ehkä se p1800 kone oli jo väsynyt, tuontivehje kun oli. Ehkä siksi sait halvalla kaasuttimet, kun hän ei niitä saanut toimimaan sen vertaa kuin alkuperäisiä Zenit Stromberg. tai harvinaisempia SU.ta ;)

Mistä sä päättelet että tuontivehje? ;) Eihän tuo nyt kovin paha hinta ollut noille.. 550€ kaasarit, pitkät misabin imusarjat, imutorvet, pipercrossin putsarit ja peltisarja.. :)

Laskin että uutena jos ostais saman satsin niin maksaisi yli 1300€. :)
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

Poissa WEBERMAN

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • Nothing beat`s the sound of WEBER`s
No yleensä ne kenellä on tuon ikäluokan "Pyhimys" pitävät sen originaalin oloisena myös konepellin alta. Historic kilpurista ei varmaan ollut kyse. ;)

Kyllä tuo yhdistelmä vähintäin sen maksaa, tai eihän sitä tiedä miten sattuu saamaan. 8)
« Viimeksi muokattu: 19.02.2011, 05:19:43 kirjoittanut WEBERMAN »
Viritys katsotaan onnistuneeksi kun teho ei alene 50% enempää.

Poissa Moolok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • Kokoa kyllä riittää.
Nyt tuli itellä tenkka poo. omassa vehkeessä käytetyt dhla lortot 148 pääsuutin 11 seosputkella ja 58 tyhjäkäyti suuttimet. paripäivää sitten laittelin käyntii ja nyt tänään sitten kokeilin vähän säätää, mutta ei auttanut. iskee liekkiä aina välillä persiistä ja ei käy tyhjäkäyntiä ja röpeltää. asia paranee jonkun verran kun laittaa tyhjäkäyntiseos ruuvin täysin kiinni. eli laihimmalle.  motti on 2 litraanen niin eihän nyt pitäis hirveästi liian suuret suuttimet olla?

onko sitten sytytys vaa niin jäljes että iskee liekkiä kaasarin persiistä? jako oli kohallaa..
MSNS

Poissa jake74

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 437
  • www.vrcf.fi


onko sitten sytytys vaa niin jäljes että iskee liekkiä kaasarin persiistä? jako oli kohallaa..

imuilmavuoto tai käy  laihalla.

Poissa Veksi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1392
  • Top Etanol
    • volvo-club.net
Onko bensa seissyt pitkään?
Ajatko reilunkaupan 95E10?
Käyttöauto - isolohko Kartano 240 3/4 turpo interkoorel
Kesäauto - pikkulohko Camaro 346cid

"OStrichilla siihen tarvitaan kaksi purkkia ja läppäriä yhtäaikaisesti, eikä siitä saa logia talteen"

Poissa Moolok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • Kokoa kyllä riittää.
Käy pikemminkin rikkaalla kun nokeaa tulpat. Imuvuodot nyt voin tänää tsekata mut eikö sen sillo pitäs ottaa kierroksia?
MSNS

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
Nyt tuli itellä tenkka poo. omassa vehkeessä käytetyt dhla lortot 148 pääsuutin 11 seosputkella ja 58 tyhjäkäyti suuttimet. paripäivää sitten laittelin käyntii ja nyt tänään sitten kokeilin vähän säätää, mutta ei auttanut. iskee liekkiä aina välillä persiistä ja ei käy tyhjäkäyntiä ja röpeltää. asia paranee jonkun verran kun laittaa tyhjäkäyntiseos ruuvin täysin kiinni. eli laihimmalle.  motti on 2 litraanen niin eihän nyt pitäis hirveästi liian suuret suuttimet olla?

onko sitten sytytys vaa niin jäljes että iskee liekkiä kaasarin persiistä? jako oli kohallaa..

jos se on vapari niin liian isot seosputket.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa WEBERMAN

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • Nothing beat`s the sound of WEBER`s
Oikein. Nämä on siitä huonot, kun tk -piiri ei ole erillinen niin seosputki vaikuttaa tk ja siirtymäalueella. Ja yleensä kun Webereissäkin, joissa seosputki ei vaikuta tällä alueella mitään kun se on kokonaan erikseen pääsuutin on liian suuri kun seosruuvit kierretään kiinni.

Siksi tuo seosputki on Dell Ortoissa tärkeämpi, kuin Webereissä, joissa putkella ei ole mitään vaikutusta tuolla väli ja tk aleella.
Viritys katsotaan onnistuneeksi kun teho ei alene 50% enempää.

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2171
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
Taas kyselen hölmönä.. Että mitä nuo säätöruuvit 45 webereissä säätää mitä on tuossa päällä jokaiselle pytylle oma (ne joissa on jouset)? Sen lisäksi haluisin tietää mikä merkitys on reijällä tuossa vasemmanpuoleisen imuaukon yläpuolella? Pitäisikö se olla niin että saisi imettyä ilmaa? Mulla on se melkein kun tukittuna koska on putsarin kotelo..

Tuossa kuvassa näkyy ainakin se reikä..

Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo