Laitellaas tähän vähän suuttimia mitkä Esatechillä mulle Amazoniin laittoi.
Kone siis B20 2,0l , Espanian 45 Weber tuplilla, r-nokalla ja joku hieman portattu kansi 35/44 venttiileillä.
Suuttimet ovat 155, F16, 145 ylhäältä alaspäin (en tiedä mikä suutin mikäkin) ja sitten se pienempi suutinpötkö 55 F8.
Tyhjäkäyntiseos ruuveja on avattu 4 kierrosta. Lisäilmaruuvit kokonaan kiinni. Ja kurkut ovat 36.
Itsellä oli penkissä ajettuna n. 2000 kierroksen kohdalla laiha alue, jota ei kuuleman mukaan saa kohdilleen, tai sitten muut alueet ovat rikkaalla.. Perus juttu kuulemma näiden kaasareiden ja pystykoneen kanssa. Tosin tuo laiha kohta on kuitenkin kone kohtanen.. Että voi jotenkin hipistelyllä saada tuonkin pois
Mutta muuten oma katiska pelittää ihan hyvin, mitä nyt putsarit ahdistaa ja huono jakaja, mutta niihin tulee muutosta..
Ei tässä muuta.