Suosiolla laittaisin h-veivit jos kone on lattialla.
Tuossa yksi kone jota olen askarrellut
http://volvo.tonit.org/ (uusissa osiossa)
-Kone on H-veiveillä ja originel männillä.
-Kansi 960 pikkusen kaivettuna ja R-seetit
-9.5mm nostolla olevat nokat (204hv koneesta)
-960 imusarja
-960 öljypohja
-pakosarja oma tekele
-kkk29 pilletti siivellä
-Biltema hukkis
-750cc ev14 suuttimet
-MS2 3.0
-AW72l laatikko KL-racing adapterilla
-Korvakot lohkoon uusiksi ja palkin puolella pikkusen jatkettu.
-Tulipeltiä pikkusen nuijittu
-Vakaajatangon korikiinnikkeisiin pikku holkit ja öljypohjasta pikku pala pois.
Kun Toni kerkii päivittää sivut niin on melkein valmis jo laite.
Itsellä on myös 164 Volvossa vastaava kone paikallaan mutta perustuu 2.5 litraiseen.
Kahdella 14T ahtimella. Siinäkin on suosiolla H-Veivit. Kestänyt jo kiusaamista melkoisesti. 2x m90 hajonnut ja yhden kerran AW30-40 laatikko.
Varttimaili taittui 1.2bar ahdolla 60ft 2.3sek 1/4mile 13.3sek ja 180 km/h Pikkusen väsyneellä automaatilla ja karvan vajaa 1500kg painoa.