Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: DreamEvil - 06.10.2021, 21:28:51
-
Itelle tulossa laittoon mk1 v70 vm 1999, autoa keulasta kolhastu ja kuskin bägi lauennut. Mitä kaikkea siihen pitää laittaa ja pitääkö nollailla jotain muisteja yms? Itelle ensimmäinen volle joten on aivan hakusessa näiden sielunmaisema.
Kiitokset etukäteen vastauksista
-
Tyynyn lisäksi ratin alla oleva spiraali/kontaktikehä pitää vaihtaa. SRS-boksi on vissiin vähän tapauskohtaista, voi toimia vanhallakin pelkällä koodien nollauksella.
-
Oolrait, tietää pyytää varaosaautosta sen spiraalinkin vielä. Onkos sen vaihto kuinka paha rasti? Ja pitänee vissiin hakea puuhakilvet että saa kotteron omaan pihaan ihan ekaks
-
Rattia irrottaessa on laitettava lukkoruuvi spiraaliin ennen kuin ratin nostaa pois. Pieni ruuvi on ratin sisällä valmiina. Jollei sitä lukitse, esijännitys laukeaa ja spiraali on kerittävä takaisin samaan kohtaan ennen asennusta.