Ihan tuon ensimmäisen piirustuksen mukaan ne yleensä laitetaan takajarrulinjan väliin. Takamoottorisen Skodan kytkimen pääsylinteristä saa toimivan hydraulikässärin (ja halvalla). Pitää vain muistaa tehdä rajoitin ettei mäntä pääse tulemaan ulos kun painetaan jalkajarrua. Jos haluaa säilyttää takajarrut eripiireissä niin sitten on laitettava molempien putkiin sylinterit.
Takajarrujen alkuperäiset paineensäätimet pitää säilyttää tai korvata säädettävällä ventiilillä, ilman säätimiä tulee käyttöjarrusta takapainoiset. Jarruputkien paikkoja pääsylinterillä tai jakotukissa ei kannata muuttaa jos ei ole aivan varma, että pääsylinterin molemmat männät ovat samankokoiset ja liikkuvat saman matkan, tai ettei jakotukki sisällä mitään kuristuksia. Jos männät on erikokoiset tai jakotukissa kuristuksia niin putkien paikkoja vaihtamalla saa aikaiseksi takapainoiset jarrut. Ainakin kakssatasessa saa aikaiseksi takapainoiset jarrut kun muuttaa taka- ja etujarruputkien paikkoja jakotukissa, luulisin seiskassa käyvän samoin. Ja HembalanDin kuvan kytkennällä saa luultavasti vielä puoltavatkin jarrut kun vasen etujarru on alkuperäisessä etupiirissä ja oikea takapiirissä.