Autoracing  KL-varaosat

900 Srj:n (harvinaisen?) Korisarjan arvon määritys.

  • 9 Vastauksia
  • 5026 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Joni_S

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 179
900 Sarjan korisarja kyseessä, tai puskurit vaan helmoja ei ole, valmistaja ilmeisesti Piebo koska puskureissa on piebo logo ja volvon oma logo eli ilmeisesti alkuperäinen sarja. Puskurit on ehjät, etupuskuri vaan kuvassa irti toisesta päästä. Siksi rupesin kyselemään koska omaan projektiin tulee mitä ilmeisemmin vakiopuskurit ja nämä jää jouten, http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=2787.msg203547#msg203547 tuolla linkissä on 8 sivulla juttua ja minun mielestä ainakin näyttää samalle sarjalle? Linkissä puhutaan "Volvo original über harvinaisesta sarjasta Jos on tuollainen kyseessä niin ei kannata pikku kummassa luopua. Yksi sarja myytävänä hintaan 1400$ "

Onko nuo minun puskurit samat, ja paljon tuommoisella on myyntiarvo? Tarkoitus ei ole saada mitään järjetöntä rosvohintaa mutta realistinen hinta ja niillä rahoilla rahoittaa tuota autoa eteenpäin koska ei nuita omissakaan nurkissa kehtaa säilöä.







Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: 900 Srj:n (harvinaisen?) Korisarjan arvon määritys.
« Vastaus #1 : 07.11.2011, 11:47:40 »
Varmasti noilla arvoa on, mutta kannattaa ottaa huomioon se että nuo ovat nopeasti katsottuna 960 uusikeulaisen puskurien näköiset, ja näitä sarjoja saa muutamalla satasella samankuntoisina.

Eli 1400e on kyllä ihan liikaa, 350-600e varmasti on oikea hintahaitari jos ovat vaan ehjät.

Ostajasta ja myyjästähän hinta aina on kiinni, jos satut löytämään jonkun jonka on saatava JUST tuollaiset ni sit voi irrota vaikka 5000e, mutta jos joku ostaa sillä periaatteella että "kunhan vaan saan korisarjan" ni sit voi ainakin nollan ottaa veke. Ja tämä viimeinen tapaushan kattaa about 99% potentiaalisista ostajista ja tuo 1% ehkä sen ekaksi mainitun. Näin kouluteoria siis määrittelee hinnan kysynnän mukaan.
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa Joni_S

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 179
Vs: 900 Srj:n (harvinaisen?) Korisarjan arvon määritys.
« Vastaus #2 : 07.11.2011, 13:48:18 »
Varmasti noilla arvoa on, mutta kannattaa ottaa huomioon se että nuo ovat nopeasti katsottuna 960 uusikeulaisen puskurien näköiset, ja näitä sarjoja saa muutamalla satasella samankuntoisina.

Eli 1400e on kyllä ihan liikaa, 350-600e varmasti on oikea hintahaitari jos ovat vaan ehjät.

Ostajasta ja myyjästähän hinta aina on kiinni, jos satut löytämään jonkun jonka on saatava JUST tuollaiset ni sit voi irrota vaikka 5000e, mutta jos joku ostaa sillä periaatteella että "kunhan vaan saan korisarjan" ni sit voi ainakin nollan ottaa veke. Ja tämä viimeinen tapaushan kattaa about 99% potentiaalisista ostajista ja tuo 1% ehkä sen ekaksi mainitun. Näin kouluteoria siis määrittelee hinnan kysynnän mukaan.

Niin, kyllä ne ehjät on ja hinauskoukun lätkät yms. löytyy. Kahtoo nyt laitanko markkinapaikalle tyrkylle nuo, itsellä ei tällähetkellä oli tarvetta niin joutaisi myydä mutta ei mihinkään penkanpöläyttely vehkeeseen jossa ne joku ajaa heti paskaksi, jollekkin joka näiden päälle ymmärtäisi jotain. Taidan laittaa n.450e pyyntiä/tarjous hinnaksi koska ei nämä nyt uudetkaan enää ole vaikka ehjät onkin, menee kaupaksi jos menee.  :)

EDIT: Sopiikos nämä myös 700sarjaan ?

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 900 Srj:n (harvinaisen?) Korisarjan arvon määritys.
« Vastaus #3 : 07.11.2011, 14:00:36 »
EDIT: Sopiikos nämä myös 700sarjaan ?
Missäs autossa nuo on paikallaan tuossa minun kirjoittamassa viestissä minkä linkitit itse ekaan viestiin? Onko helmat tallessa myös? Voisin tietää ostajan noille mikäli on helmat tallessa.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 900 Srj:n (harvinaisen?) Korisarjan arvon määritys.
« Vastaus #4 : 07.11.2011, 14:06:17 »
Missäs autossa nuo on paikallaan tuossa minun kirjoittamassa viestissä minkä linkitit itse ekaan viestiin? Onko helmat tallessa myös? Voisin tietää ostajan noille mikäli on helmat tallessa.
Vink! Ihan ekassa viestissä ekalla rivillä helmoista maininta.   ;)


Mutta ei hassumman näköinen sarja mutta älytöntä hintaa pidetään.   :(

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 900 Srj:n (harvinaisen?) Korisarjan arvon määritys.
« Vastaus #5 : 07.11.2011, 14:07:29 »
Vink! Ihan ekassa viestissä ekalla rivillä helmoista maininta.   ;)
No hitto!  :D

Harmi kun ei ole helmoja. Kyllä noista helmojen kanssa voisi 400 pyytää.

Poissa Joni_S

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 179
Vs: 900 Srj:n (harvinaisen?) Korisarjan arvon määritys.
« Vastaus #6 : 07.11.2011, 16:27:12 »
Missäs autossa nuo on paikallaan tuossa minun kirjoittamassa viestissä minkä linkitit itse ekaan viestiin? Onko helmat tallessa myös? Voisin tietää ostajan noille mikäli on helmat tallessa.

Sokea ilmeisesti olen  ;D  Juu helmoja ei ollenkaan ole.


Mutta ei hassumman näköinen sarja mutta älytöntä hintaa pidetään.   :(

Tuntuu vaan paljolta jos on vähän rahaa, no ei vaineskaan  :)) Ei näitä jokapäivä ole tarjolla ja uskoisin että tarpeeksi asialle vannoutunut harrastaja nuista voisi sen 400e maksaakkin ja sellaiselle ne mielellään myisinkin.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 900 Srj:n (harvinaisen?) Korisarjan arvon määritys.
« Vastaus #7 : 07.11.2011, 16:35:23 »
Tuntuu vaan paljolta jos on vähän rahaa, no ei vaineskaan  :)) Ei näitä jokapäivä ole tarjolla ja uskoisin että tarpeeksi asialle vannoutunut harrastaja nuista voisi sen 400e maksaakkin ja sellaiselle ne mielellään myisinkin.
Osuit niin naulankantaan.   :D
Ja kyllä tuo oli ihan vaan oma mielipide.   ;)

Poissa JJS

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • Näin meillä
    • 945 kuvat
Vs: 900 Srj:n (harvinaisen?) Korisarjan arvon määritys.
« Vastaus #8 : 08.11.2011, 21:33:30 »
Nyt tiedän tuon korisarjan nimen, kiitos  :) (jos vaikka ensi kesänä olisi volleni tuon näköinen)

Poissa Joni_S

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 179
Vs: 900 Srj:n (harvinaisen?) Korisarjan arvon määritys.
« Vastaus #9 : 08.11.2011, 22:24:09 »
Pitää joku päivä irroittaa nuo ja koesovittaa omaan ysiin jos passaa omaan silmään niin miksipä en käyttiksestä ja tuosta mustasta vaihtaisi puskurit päikseen, oon pitäny nuita aina muodottomina kun pihalla katsellut mutta kun tarkemmin tuota valkeaa seiskaa katseli jossa on nämä niin näyttää jopa helvetin hyvältä  8)

 

Ateho  Elekma