Olen aina vetänyt kopan pulteilla kiinni ilman välitaputteluja tai asennustyökaluja. Pulttikoneella vaan rauhakseltaan ja loput käsin. Keskeltä ulospäin kiristelee ristikkäin. Muistaa vaan ettei kiristä kerralla pohjaan, koska silloin voi joko korkata kierre tai koppa taittua liikaa ja haljeta. Nokat on hyvä asettaa sellaiseen asentoon jossa ne painattaa vähiten vastaan. Silloin on suht lähellä oikeaa ajoitustakin.
Jos kopanpultti korkkaa kierteen kannesta, sen saa korjattua poraamalla 7mm terällä reiän puhtaaksi ja pyöräyttää M8 kierteen tilalle.
Liima kuivuu pihallakin, antaa vaan olla pidempään. Voihan koppaa ja kantta tietysti lämmittää kuumailmapuhaltimella jos haluaa. Tai sisätilanpuhallin konehuoneeseen ja pelti kiinni.
Suuttimien kanssa pärjää ilman lisätiivisteitä.
Kiitti vinkeistä, eiköhän tää tästä. Alkaa vaan tehä mieli omankin auton rattiin, onhan tuo elokuun alusta seissytkin kun ei voi tehdä kun viikonloppusin ja jos sataa, niin siirretään viikolla. Ihana tää suomen syksy! Noh, vielä kasipätkä viepi meitä mutkien taa ja viälä takasinkin.
Tuo onkin hyvä tieto, senverta järki vielä pelaa, vaikka vanha olenkin etten ehontahon kiristele miten sattuu. Keskeltä alku ja ristiin.
On tää jumankekka vaikeeta yksien tiivisterenkuloitten hankkiminen hintavaa. Skandixltä löyty sittenkin oikeet tiivisteet, mutta ei meikän persus kestä maksaa kuljetuksesta ja mokomista tiivisteistä 4.10€/kpl yhteensä yli 50€! Juoskoot järveen noilla hinnoilla. Paikallinen Autosalpa on jo pariin kertaan yrittänyt hommata kaikki suutintiivisteet, osa saapui, mut osa "hukkui", oli kyllä tietokoneen mukaan tulleet, mut ei löydy vaik kuinka ettis. Noh, tähän on yks ratkasu, etin jostain Hydr.liikkeestä sopivankokoset o-renkaat. Pääasia kumminkin on ettei bensaa suihkua mihinkään muualle kun palotilaan.