Samppasport  Futurez

960-t6

  • 1 Vastauksia
  • 1831 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pauli Vaarala

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
960-t6
« : 31.08.2021, 10:34:44 »
moro! nyt pitäs alkaa harjotteleen tommosta kutos bensakonetta ku vinokoneet ja deekut käyty läpi. ;D sain halvalla mkII 960 sedanin ja toisesta paikasta halvan t6 moottorin kaikkineen hilppeineen. autossa on valmiiksi 2.5 kone ja m90 loota, perästä ei tietoa ku en oo multilinkkejä aiemmin tutkinut. Ensinnäkin haluan tietää onko tohon multilink perällä varustettuun koriin järkevää rakentaa mitään vai hankinko jostain mieluummin farkku 940. toinen kysymys on se että kun rupeaa rakentaan nii pitäskö moottori ensin purkaa osiksi ja laittaa h-veivit. yks ajatus itsellä oli se että ajaisi melkolailla vakiona talven mutta sitten tajusin ettei taida saada t6 moottorinohjausta sopimaan suoraan tonne 960 koriin vaihtamatta kaikkia sähköjä. jos kaikki sähköt joutuu vaihtaan nii sama kait se on laittaa samantien joku oikea moottorinohjaus sinne, oisko siihen suosituksia. jos oikein olen ymmärtänyt niin toi t6 moottori on hitusen kestävämpi tosivirityksessä vesitilansa ansiosta? sanokaa vaan kaikenlaisia vinkkejä mitä kannattaa tehdä. kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu auttamaan.
940tbo 940d24 242t5

Poissa Affi

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: 960-t6
« Vastaus #1 : 06.10.2021, 19:04:28 »
Nämä asiat kiinnostaisi itseäkin, kun hiukan vastaavanlainen projekti meneillään :) 2,5l lohko ja 3 litraisesta olisi tarkoitus napata muut osat. H-veivit, ja t6 männät. Tehtotavoite siinä 300hp nurkilla. Turboina t6 vakio turbot ja pakosarjat, suuttimet myös peräisin t6 .

Mitenhän käy tuon motronic 1.8 kanssa? Jostakin luin, että toimisi ihan ok sillä, mutta jos jollain on tarkempaa tietoa tästä, niin mieluusti kuulisin.

 

KL-varaosat  Race.fi