En tiedä mitä tuolle laitteelle on tapahtuillut ennen minun huomaan tuloansa. Entinen b230f ei käynnistynyt yhtä hyvin 95e:llä kuin 98:lla (joskus 15 vuotta sitten kerran kokeilin). Siksi olen ajellut aina 98:lla.
Tää nyt vaan oli yksi teoria, että tankin pohjalla voisi olla vettä...ja ajattelin kokeilla vaikka ei teoria tuntunutkaan järkeenkäyvältä.
"Ongelma" siis on sellainen, että jo ennen kuin bensavalo alkaa palaa mittarissa, etenkin oikealle kurvattaessa alkaa kone saamaan sisuksiinsa jotain muuta kuin bensiiniä...alkaa pätkimään... Mutta tätä ei saa tapahtumaan jos tankissa on bensaa edes viidennes.
Ja tänään pääsin toteamaan, että tämä E85 tankkaus ei auttanut asiaan mitenkään. Edelleen alkoi pätkimään ennen bensavalon syttymistä.
Mistä mahtaisi johtua?
Ja hyvin tuntui käyvän tämä vm.-92 kone noinkin viinaksisella seoksella. Tää on muutenkin ihan erilainen käytökseltään kuin edellinen vm.-90 vääntömoottori, jossa käsittääkseni oli M-nokka. Olisko tässä uudemmassa vx-nokka...