Autoracing  KL-varaosat

b230f & E85

  • 16 Vastauksia
  • 2259 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: b230f & E85
« Vastaus #15 : 22.10.2021, 21:21:41 »
Saa. Ihan tavallisella lohkolämmittimellä  :D. Ilman starttisoppien ja muutaman muun muuttujan ruuvailua lastusta tuskin saat pakkasesta käymään sitä ilman tolkutonta hieromista ja mahdollisesti muuta kikkailua. Suhtkoht sinnepäin starttisopilla joku -15 sen vielä saa kylmästä tulille, kylmemmästä vaatii joko hyvän akun tai huijaamista lisäämällä tilkka bensaa tankkiin tai imusarjaan.

Pelkillä suutimillä voi sopankulutus olla mitä tahansa, helposti ainaki nurkka-ajossa aivan tolkuttomasti, mutta ei se vähällä mene kylmällä säädettynäkään. Emännän 745 230f+aut vei bensalla sekalaisessa noin 11, maantiellä 9, ja viinoistettuna on mennyt 13 ja 11 vastaavissa ajoissa noin about. Jos ajelee vain lyhyttä matkaa talvella niin vie jotain ihan posketonta, mutta sama käy kyllä bensallakin. Sanotaanko 15 ja 18.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Kanttipaali

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
  • www.vrcf.fi
Vs: b230f & E85
« Vastaus #16 : 01.11.2021, 18:05:50 »
E85:n sekoitussuhde ei ole ikuisesti ja aina 85% etanolia ja 15% hiilivetyjä, talvella usein pistävät vähän enemmän bensaa joukkoon käynnistyvyyden parantamiseksi. Oma kokemus ei ole tässä ketjussa ihan asian ytimessä koska omassa on motonetin myymä konversiokitti, mutta noin ihan omien kokemusten perusteella sen saa kyllä käyntiin melkein -30 asteen paukkupakkasessa ilman lohkolämppäriä. En kyllä suosittele kokeilemaan, ei seurannut mitään hyvää siitä.

 

Elekma  Autoracing