Autoracing  KL-varaosat

Lappeenrannan seudun miitit! 25.9.2022 Klo 15-> Prisma Lappeenranta

  • 1030 Vastauksia
  • 220161 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri

no hyvä että edes tulossa! ite yritän mennä joskus vähä enne kuutta sinne alakertaan kattoo sopivan parkkipaikan!

Et ehtinyt, siellä myö Mikkelin hurjat palloiltiin, että miiissäs täällä niiku pitäs olla :D

No seuraavalla kerralla sitten tietää, niin ja kiitos miitistä.  O0
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa -jadi-

  • Hors d'âge
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1617
Hyvin löytyi miittipaikka FenixOmenan ohjeilla.

Täytynee vissiin lopettaa nämä naapurimiittiin osallistumiset, käy liiaksi vanhan pumpun päälle.  ???
Se bemari siellä Kouvolassa ja eilen sitten "motarilla" kotia päin tullessa meinasi yksi ohittaja, joka ei sitten ohittanutkaan, saada Volvon keulan takapaksiin.
Kiihdyteltiin rampista tielle, itse olin kolmantena ja tämä toinen lähtee ohittamaan sitä ekaa ohituskaistalle, mutta vetääkin rinnalla liinat kiinni  :o  ja "peruuttaa" takaisin mun eteen. Tässä vaiheessa vielä kiihdytys menossa sillä ekalla kärryllä ja mulla. Kova jarrutus ja puikkaus vasemmalle kaistalle. Ja sitten molemmista ohi.
-"Kyllä sä oot sitte kultane, kun järjestät ns. tuntemattomille uskomattoman hyvän mielen."
- KIITOS!
-----
Слава Україні!    https://www.youtube.com/watch?v=izquEYtqXZo

Poissa FenixOmena

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 713
  • Ahdoin vähän huonosti ja nyt turbottaa.
    • UncleMikesGarage
Et ehtinyt, siellä myö Mikkelin hurjat palloiltiin, että miiissäs täällä niiku pitäs olla :D

No seuraavalla kerralla sitten tietää, niin ja kiitos miitistä.  O0

en kyllä ehtiny perhana! mut hyvä että löysitte paikan! ja kiitokset teille kun jaksoitte tulla sieltä asti osallistumaan! :)

Hyvin löytyi miittipaikka FenixOmenan ohjeilla.

Täytynee vissiin lopettaa nämä naapurimiittiin osallistumiset, käy liiaksi vanhan pumpun päälle.  ???
Se bemari siellä Kouvolassa ja eilen sitten "motarilla" kotia päin tullessa meinasi yksi ohittaja, joka ei sitten ohittanutkaan, saada Volvon keulan takapaksiin.
Kiihdyteltiin rampista tielle, itse olin kolmantena ja tämä toinen lähtee ohittamaan sitä ekaa ohituskaistalle, mutta vetääkin rinnalla liinat kiinni  :o  ja "peruuttaa" takaisin mun eteen. Tässä vaiheessa vielä kiihdytys menossa sillä ekalla kärryllä ja mulla. Kova jarrutus ja puikkaus vasemmalle kaistalle. Ja sitten molemmista ohi.

Hyvä että löysitte! ;)

kyllä sitä näköjään löytyy tolloa liikenteestä? käyppä lottoomassa ens kerralla ku meinaa kolahtaa! pakkoha se on hyvääki tuuria olla huonon jälkeen! :D

Poissa -jadi-

  • Hors d'âge
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1617
...käyppä lottoomassa ens kerralla ku meinaa kolahtaa! pakkoha se on hyvääki tuuria olla huonon jälkeen! :D

Miten sen nyt sanoisi... alkoi hymyilyttämään nämä sun kommentit  :pomo:.  Saa toiset kommentoida, jos viittiivät.
-"Kyllä sä oot sitte kultane, kun järjestät ns. tuntemattomille uskomattoman hyvän mielen."
- KIITOS!
-----
Слава Україні!    https://www.youtube.com/watch?v=izquEYtqXZo

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Miten sen nyt sanoisi... alkoi hymyilyttämään nämä sun kommentit  :pomo:.  Saa toiset kommentoida, jos viittiivät.

Samurailla ollut sitten huonoa tuuria aikoinaan..

Nimimerkillä: "On siistiä olla lottovoittaja.."   ;)
« Viimeksi muokattu: 28.11.2012, 21:21:19 kirjoittanut ässäarpa »
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Samurailla ollut sitten huonoa tuuria aikoinaan..

Nimimerkillä: "On siistiä olla lottovoittaja.."   ;)
ja tässä voitossa on niitä kuuluisia nolliakin jonkin verran vaikka markka-ajalta onkin  ::)

Poissa FenixOmena

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 713
  • Ahdoin vähän huonosti ja nyt turbottaa.
    • UncleMikesGarage
Päivää kaikki miehet, naiset, lapset, vanhukset ja lottovoittajat! ;)

Pidetäänkö joulukuun miittiä? onko kiinnostusta? jos pidetään niin ennen joulua vai joulun jälkeen?

 :hello:

Poissa 745insports

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 310
  • www.vrcf.fi
Joulun jälkee nii pääsee meikäläinenkin! Tai lomat on näil näkymin 21.12.12-02.01.13 :hello:
Volvo V70, D5252T+Aut., vm. -99 Käyttöauto
Volvo 745, B230F+AW-70L, vm. -90 MYYTÄVÄNÄ
Volvo P210 VAN, B18+M40, vm. -65 Projekti

Poissa -jadi-

  • Hors d'âge
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1617
Pitäkääs tosiaan välipäivinä, pääsee sukuloimaan samalla reissulla.


Joulun jälkee nii pääsee meikäläinenkin! Tai lomat on näil näkymin 21.12.12-02.01.13 :hello:
Noin pitkät lomat  :o, oleksä sittenkin jossain virkasuhteessa SA INTiin?
-"Kyllä sä oot sitte kultane, kun järjestät ns. tuntemattomille uskomattoman hyvän mielen."
- KIITOS!
-----
Слава Україні!    https://www.youtube.com/watch?v=izquEYtqXZo

Poissa nakki

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 72
  • www.vrcf.fi
pitää yrittää osallistua joulukuun miittiin :) jos saan ennen sitä vaihdettua turbon.savuttaa sen verran että vois luulla öljylähteen olevan tulessa :D

Poissa FenixOmena

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 713
  • Ahdoin vähän huonosti ja nyt turbottaa.
    • UncleMikesGarage
Okei eli kiinnostuneita löytyy! Sit päivä ehdotuksia? Itellä ainut EI MAHDOLLINEN on 28 päivä. Eli oisko se joku tyyliin 26,27?

Poissa -nikke-

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 213
    • Kuvia
Ei näillä näkymin esteitä noilla päivämäärillä  ::)
Volvo 760 B6304+M90+G80 '85, Volvo 242 '82 B5234T+GS6-37DZ projekti
Chevrolet Camaro Iroc-Z '88 Projekti, Plymouth Valiant '65 2d 318+904, BMW 330d '01

Poissa -Silveri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 67
  • Sillä lailla!
Vois tulla käymää, päivällä ei niin väliä  :)

Poissa FenixOmena

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 713
  • Ahdoin vähän huonosti ja nyt turbottaa.
    • UncleMikesGarage
Oisko se sitten tuo 27 päivä? siin ois joulusta jo muutama päivä toivuttu!

Poissa -jadi-

  • Hors d'âge
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1617
Toi 27. päivä sopii ainakin mulle, toivottavasti ei ole mikään p*askakeli. Siis vain ja ainoastaan kuskista kiinni, ei autosta tai kelistä, viittiikö lähteä ja samalla sitten kävisi rakkaita ::) sukulaisia morjestamassa.
-"Kyllä sä oot sitte kultane, kun järjestät ns. tuntemattomille uskomattoman hyvän mielen."
- KIITOS!
-----
Слава Україні!    https://www.youtube.com/watch?v=izquEYtqXZo

 

Elekma  Autoracing