Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta

  • 669 Vastauksia
  • 281556 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ESE

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 715
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #105 : 29.06.2011, 09:39:54 »
kohtuu siisti peli. öljyn tiputtamisen näet kyllä jos otat auton ylös. mielestäni päästöt kohdallaan. hintaa hieman alaspäin niin hintakin asettunee kohdalleen (-10%). kattele huoltokirjasta miten on huolettu, öljynvaihdot + muut esim. jakopää.. nätti väri :)

Poissa ämgee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #106 : 05.07.2011, 18:17:07 »
http://www.nettiauto.com/volvo/v70/3968357

Tämmösen Volvon löysin nettiautosta ja kovasti kiinnostaisi. Osaako joku asiantuntija sanoa mitä juttuja tuosta autosta pitäisi erityisesti tarkistaa? Ruosteeton kuulemma on, eli korin pitäis olla kunnossa. Mutta minkälaisia juttuja tekniikassa kannattaa katsoa? Onko tuo automaattilaatikko varmatoiminen? 3500€ pyyntihintana kuulostaa kohtuu järkevältä, tosin tinkimään en ole vielä edes alkanut.

Kahden vaiheilla olen tällä hetkellä: vaihtoehtoina on tuo V70 ja sitten toisena ( http://www.nettiauto.com/volvo/v40/3799261 ) tämän linkin takaa löytyvä V40 T4. Kumpaa suosittelisitte?

Neuvoja odotellen:
ämgee

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #107 : 06.07.2011, 19:01:59 »
http://www.nettiauto.com/volvo/v70/3968357

Tämmösen Volvon löysin nettiautosta ja kovasti kiinnostaisi. Osaako joku asiantuntija sanoa mitä juttuja tuosta autosta pitäisi erityisesti tarkistaa? Ruosteeton kuulemma on, eli korin pitäis olla kunnossa. Mutta minkälaisia juttuja tekniikassa kannattaa katsoa? Onko tuo automaattilaatikko varmatoiminen? 3500€ pyyntihintana kuulostaa kohtuu järkevältä, tosin tinkimään en ole vielä edes alkanut.

Kahden vaiheilla olen tällä hetkellä: vaihtoehtoina on tuo V70 ja sitten toisena ( http://www.nettiauto.com/volvo/v40/3799261 ) tämän linkin takaa löytyvä V40 T4. Kumpaa suosittelisitte?

Neuvoja odotellen:
ämgee
Noihin hintoihin ehdottomasti V70. Ton ikäsen v40 pitäs olla halvempi kuin "samanikäinen" V70 että hinta olis kohillaan.
Tomaatin toiminta kannattaa tarkistaa..
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Shadow_Fi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 44
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #108 : 31.07.2011, 12:02:21 »
Missä se kuuluisa V70 kaasuläppäkotelo oikein sijaitsee? Miten sen voi tarkistaa?

Menen lähipäivinä katselemaan yhtä V70 joka on 1999 2.4 20V. Luultavasti se 170hv peli. Kilometrejä huikeat 250tkm. Ajattelin että kun se on kallis tyyppivika vosi vilikuilla.

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #109 : 31.07.2011, 15:28:35 »
Missä se kuuluisa V70 kaasuläppäkotelo oikein sijaitsee? Miten sen voi tarkistaa?

Menen lähipäivinä katselemaan yhtä V70 joka on 1999 2.4 20V. Luultavasti se 170hv peli. Kilometrejä huikeat 250tkm. Ajattelin että kun se on kallis tyyppivika vosi vilikuilla.
Eikö tuo ole vielä mekaanisella kaasuläpällä?
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa comanche

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 142
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #110 : 11.08.2011, 04:50:58 »
Mitä mieltä olette tästä? http://www.nettiauto.com/volvo/850/3466494
Alkaako kilsat jo painaa päälle?

Poissa ESE

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 715
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #111 : 13.08.2011, 23:15:10 »
käy koeajamassa ja anna ajon aikana pikkasen kenkää ja kuulostele pelaaks esim. turpo niinku pitää..ei ylimääräisiä kolinoita keulasta tai muualtakaan.. ei kai toi nyt vielä ole loppuun ajettu jos on huolettu hyvin  ;)

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #112 : 14.08.2011, 02:43:17 »
Mitä mieltä olette tästä? http://www.nettiauto.com/volvo/850/3466494
Alkaako kilsat jo painaa päälle?
halpa on jos ei oo mitään ihmeepäää vikaa tossa..
ite laitan nyt ton sedanin myyyntiin 3800e, tosin jakopääremppa just tehyt ja konin sport alusta+ madallussarja asennnettuna.

Poissa Ron_Jermy

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 29
  • www.vrcf.fi
Viimeiset S/V70:set
« Vastaus #113 : 17.08.2011, 20:23:26 »
Noissa vimosissa malleissahan on ne uudemman sarjan koneet. Onko jotenkin epäluotettavampi kuin vanhemmat 20v koneet? Jos noin voi yleistää... Vähän ois kiikarissa yks uuskoneinen ;)
« Viimeksi muokattu: 17.08.2011, 22:39:09 kirjoittanut Ron_Jermy »

Poissa ESE

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 715
  • www.vrcf.fi
Vs: Viimeiset s70:set
« Vastaus #114 : 17.08.2011, 22:03:45 »
onks noissa sitte sama mylly kun -01`V70? jos on ni sähköissä ollu kuulemani mukaan jotain ropleemia..en muista mitä.. 03-04`eteenpäin paremmat/luotettavammat.. Tämä ei ole sitten itseni keksim juttu vaan joku volvo mekaanikko aikoinaan sanoi..

Poissa Ron_Jermy

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 29
  • www.vrcf.fi
Vs: Viimeiset s70:set
« Vastaus #115 : 17.08.2011, 22:38:24 »
onks noissa sitte sama mylly kun -01`V70? jos on ni sähköissä ollu kuulemani mukaan jotain ropleemia..en muista mitä.. 03-04`eteenpäin paremmat/luotettavammat.. Tämä ei ole sitten itseni keksim juttu vaan joku volvo mekaanikko aikoinaan sanoi..

Kylläpä niissä taitaa olla sama peruskone..

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: Viimeiset S/V70:set
« Vastaus #116 : 18.08.2011, 06:55:41 »
Kaasuläpän likaantuminen. Vanhemmissa on mekaaninen kaasuläppä jonka asentotunnistin on ulkopuolella erillinen osa ja erikseen vaihdettavissa kun uudemmissa kaasuläppäongelmat vaihdattaa koko mötikän. Kaasuläpän huoltohinnoissa tulee sellainen 500...600e ero.

Poissa Ron_Jermy

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 29
  • www.vrcf.fi
Vs: Viimeiset S/V70:set
« Vastaus #117 : 18.08.2011, 09:27:58 »
Kaasuläpän likaantuminen. Vanhemmissa on mekaaninen kaasuläppä jonka asentotunnistin on ulkopuolella erillinen osa ja erikseen vaihdettavissa kun uudemmissa kaasuläppäongelmat vaihdattaa koko mötikän. Kaasuläpän huoltohinnoissa tulee sellainen 500...600e ero.

Onko tämä vvt-yksikkö?? Oli vaan yhdessä ilmossa, että vaihdettu..

Paikalla TapioR

  • Aamun virkuhko
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1970
  • S60 T6 AWD -11
Vs: Viimeiset S/V70:set
« Vastaus #118 : 18.08.2011, 09:56:30 »
Onko tämä vvt-yksikkö?? Oli vaan yhdessä ilmossa, että vaihdettu..
Ei ole, Variable Valve Timing yksikkö muuttaa nimensä mukaisesti venttiilien ajoitusta.
460 1.7 SE -92 ->S40 1.8 -96 ->S40 2.0T -03  ->S60 2.4 T5 -07 ->S60 3.0 T6 A AWD Summum -11 , Honda Goldwing 1500 -90 Kemi

Poissa Ron_Jermy

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 29
  • www.vrcf.fi
Vs: Viimeiset S/V70:set
« Vastaus #119 : 18.08.2011, 10:04:02 »
Ei ole, Variable Valve Timing yksikkö muuttaa nimensä mukaisesti venttiilien ajoitusta.

Kumpaa nokkaa se säätää?

 

Kulkukoira  Proturbo