Ateho  Elekma

850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta

  • 669 Vastauksia
  • 281542 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pakettivolvo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 131
  • www.vrcf.fi
Vs: paljonko V70:sen diesel- ym.verot vuodessa?
« Vastaus #225 : 05.01.2012, 18:20:01 »
Kannattaa huomioda myös, että varsinainen käyttömaksu tuossa mallissa, ja uudemman korin 2000-mallissa on 183 euroa.

Uudemman korin 2001 lähtien manuaalissa 124 euroa ja automaatissa 170 euroa.
Ex: 340, 340, 340, 240, 460, 460, T4, V70 2,4 Nyt: V70 TDI, 940.

Poissa paku97

  • :hello:
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2607
  • www.vrcf.fi
Vs: paljonko V70:sen diesel- ym.verot vuodessa?
« Vastaus #226 : 05.01.2012, 21:23:04 »
Tuo minun on suorakylkinen/vanha koppanen ja automaatti.
...eipäs hättäillä, niin kuin köyhät

V70 2.4D5 man. n.220hp/460nm. 1.4bar. -02

Poissa Hiltsu

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
Vs: paljonko V70:sen diesel- ym.verot vuodessa?
« Vastaus #227 : 06.01.2012, 02:07:04 »
Meijjän 1997 V70 TDI Manuaali

Perusvero 0,46€/päivä * 365 = 167,9€
Käyttövoimavero 1,1€/päivä * 365 = 401,5€

Yhteensä 569,4€/vuosi


Poissa harddick

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 29
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #228 : 09.01.2012, 09:49:12 »
onkos ne kulutukset tuota 5-7l/100km oikeasti mitä noissa myynti-ilmoituksissa porukka ilmoittelee?
Nyxä: -00 V70 mkII Tbo AWD

Exät: -03 V70 D5 A, V70 D -01, 855 -94 GLT/aut. 745 GLT -90 2,3 16valve/aut,  Amazon roadster V8/aut, 244 V8/Getrag, 242 Chopattu USA-malli, 855 GLT, 945 2,3Tbo/aut -98, 745 2,3Tbo/aut -88, n.20kpl volvoja 100-700-sarjaa, muita merkkejä enemmän..

Poissa TTracing

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 338
  • Volvoilua Vuodesta 1997
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #229 : 10.01.2012, 08:54:11 »
onkos ne kulutukset tuota 5-7l/100km oikeasti mitä noissa myynti-ilmoituksissa porukka ilmoittelee?

siis Dieseleissä on jos bensoista kyse ni ei  8)
240 GLi ehkä joskus Turbo?

Poissa omega87

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 17
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #230 : 12.01.2012, 17:41:35 »
nettiautossa näkyy 850 volvoja 2.4 10v, 2.4 20v, 2.5 10v ja 2.5 20v malleina mutta onko moottorit samat vai onko niitä tosiaan neljää erilaista ja jos on niin käykö 2.4 20v koneen oikea vetari 2.4 10v koneeseen

Poissa harddick

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 29
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #231 : 12.01.2012, 23:57:30 »
siis Dieseleissä on jos bensoista kyse ni ei  8)


edelleen dieseleistä oli kyse, kiinostais omistajilta "oikeita" kulutuslukemia kun käyttistä hommaamassa...
Nyxä: -00 V70 mkII Tbo AWD

Exät: -03 V70 D5 A, V70 D -01, 855 -94 GLT/aut. 745 GLT -90 2,3 16valve/aut,  Amazon roadster V8/aut, 244 V8/Getrag, 242 Chopattu USA-malli, 855 GLT, 945 2,3Tbo/aut -98, 745 2,3Tbo/aut -88, n.20kpl volvoja 100-700-sarjaa, muita merkkejä enemmän..

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #232 : 13.01.2012, 00:00:47 »

edelleen dieseleistä oli kyse, kiinostais omistajilta "oikeita" kulutuslukemia kun käyttistä hommaamassa...
Mulla toi -00 automaatti raskaahkolla ajotavalla n.7,2. Siis keskikulutus ja mittaamalla tankkauksista,
Pelkkää matkaa oon parhaimmillaan päässy 5,3.

Poissa heikinheimo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 320
  • "anna vähän leipää"
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #233 : 13.01.2012, 02:46:54 »
nettiautossa näkyy 850 volvoja 2.4 10v, 2.4 20v, 2.5 10v ja 2.5 20v malleina mutta onko moottorit samat vai onko niitä tosiaan neljää erilaista ja jos on niin käykö 2.4 20v koneen oikea vetari 2.4 10v koneeseen

samoja ne on, taitaa olla 2,45l tarkemmin eli riippuu taas miten sen ottaa  ;)
2014 S60 D4 manu bise+Z1k -09 ORMU

Ex Volvot 850 GLT, 960 2.9 aut, 940 230ft+m90 sedan special edition ja V70 T5 vm98

Poissa Grahik

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 268
  • Hyvä siitä tulee kun sen maalaa.. vai paalaa?
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #234 : 13.01.2012, 07:53:34 »
nettiautossa näkyy 850 volvoja 2.4 10v, 2.4 20v, 2.5 10v ja 2.5 20v malleina mutta onko moottorit samat vai onko niitä tosiaan neljää erilaista ja jos on niin käykö 2.4 20v koneen oikea vetari 2.4 10v koneeseen
Iskutilavuus on 2435cm3 mutta jöötteporissa lähti vähän keulimaan niin ilmoittivat tilavuudeksi 2.5l :)
Vaparin vetoakselit sopii 10- ja 20-naulaisen välillä mutta automaatissa on erilaiset akselit kuin manuaalissa.
Bensaturbossa ja dieselissä on myös omanlaisensa.
850 GLT '92
Chrysler Sebring 2.7 Autostick '02
Chrysler 300M 3.5 Autostick '99
V70 2.5T GearTronic Classic '08

Poissa black

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 103
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #235 : 15.01.2012, 20:31:23 »
Mulla toi -00 automaatti raskaahkolla ajotavalla n.7,2. Siis keskikulutus ja mittaamalla tankkauksista,
Pelkkää matkaa oon parhaimmillaan päässy 5,3.

Joo tuossa se liikkuu, itsellä manuaalina ja talvella saattaa mennä 6.5-7 sadalle ja kesällä alle kuutta--> 5.3 pienin mitä tankillisella itsekin mitannut. En oikeastaan kulutuksen pienenemistä voi käyttää argumenttina auton vaihdolle  :D

Poissa harddick

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 29
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #236 : 22.01.2012, 12:32:34 »
Black kirjoitti:
 "En oikeastaan kulutuksen pienenemistä voi käyttää argumenttina auton vaihdolle "

ymmärrän.. kiitos vastauksista. taitaa tulla riiselivolle taloon käyttöpeliks.
Nyxä: -00 V70 mkII Tbo AWD

Exät: -03 V70 D5 A, V70 D -01, 855 -94 GLT/aut. 745 GLT -90 2,3 16valve/aut,  Amazon roadster V8/aut, 244 V8/Getrag, 242 Chopattu USA-malli, 855 GLT, 945 2,3Tbo/aut -98, 745 2,3Tbo/aut -88, n.20kpl volvoja 100-700-sarjaa, muita merkkejä enemmän..

Poissa JuhaKHJ

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 142
  • www.vrcf.fi
Automaattivaihteiston kunto koeajotilanteessa
« Vastaus #237 : 08.02.2012, 22:32:45 »
V70 ja kyseessä tuo ykköskoppainen. Eli koeajotilanteessa mitä huomiota kannattaa kiinnittää automaattivaihteiston toimintaan ja vaihteluun?

Tuleeko vaihteiston vaihtaa huomaamattomasti vai ronskilla nykäisyllä?

Pitääkö paikkansa että tuon ykköskoppaisen automaattiloota olisi kestävempi kuin kakkoskoppaisen? Entä riittääkö tuossa automaattilaatikossa potku ajella yli puoli miljoonaa kilometriä?
-General Motors Finlandin toiveesta entinen Opelisti-

Poissa V70XC99

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 264
Vs: Automaattivaihteiston kunto koeajotilanteessa
« Vastaus #238 : 08.02.2012, 23:08:50 »
Kyllä sen tulee vaihtaa lähes huomaamattomasti.
Öljytikku ylös, miltä öljyn tulee olla kirkasta, eikä haista palaneelta.

Tosta kestävyydestä MK1 vs MK2 en osaa sanoa.

Kyllä siinä potku riittää, jos on asian mukaisesti ajettu ja huollettu
mutta sehän on kuitenkin tapauskohtaista ja mikään ei ole ikuista
Kukaan ei varmasti uskalla antaa päätään pantiksi kestävyydestä.
BMW 530 Xd M-sport 2006
Porsche Cayenne 3.2 2005
Audi A3 Sportback 1.6 2007
Kiihtyvyys tehdään väännöllä, nopeus hevosvoimilla

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Automaattivaihteiston kunto koeajotilanteessa
« Vastaus #239 : 08.02.2012, 23:31:38 »
Kyllä se voi hiukan nykienkin vaihtaa. Öljyt vaan kaipais vaihtoa.
Mulla alko hieman nykien jo vaihdella mutta öljyt kun vaihdettiin niin muuttui aika paljon.

Laatikolla ajettu nyt 379tkm ja vaihtelee hienosti. Kyllä noilla laatikoilla ajelee sen puoli miljoonaa, oli missä korissa tahansa.
Huoltamattomat on sitten erikseen.

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy