Mulla on tossa duunipakussa (proace) se kaikkein huonoin toteutus. Huomiovalot ovat tiivis kolmen ledin nippu, aivan välittömästi pienen n. 4x4cm vilkun yläpuolella. Ja huomiovalo ei sammu tai himmene kun vilkun kytkee päälle.
Ei lähellekään huonoin. Hankalampi on ihan perinteinen setti, missä on saman "lasin" alla lähivalo ja vilkku. Pimeällä lähivalon aiheuttama häikäisy heikentää vilkun näkyvyyttä. Lisätään vielä etuhelmaan etusumuvalot, jotka toimivat myös kulmavaloina. Liikenneympyrässä pyöriessä syttyy sisäkaarteen puoleinen valo (ratin käännön perusteella) mikä antaa vähän ristiriitaista viestiä yhdessä häikäisyn vuoksi huonosti erottuvan vilkun kanssa. Em. setti vm2008 autossa ja tuohon aikaan kun oli nuo kulmavalotkin aika uusi tuttavuus, niin hyvin huomasi liikenneympyröissä, ettei muut autot uskaltaneet ajaa ympyrään, vaikka kovasti koitin vilkuttaa, että olen poistumassa heti ensimmäisenä eteen osuvasta liittymästä.
Näin, vaikka ao. autossa valmistaja oli koittanut paikata tilannetta speksaamalla etuvilkkuun peräti 24 W polttimon perinteisen 21 W sijaan. Tähän kohtaan huutonaurua, valotehoa pitää saada 30-50 % lisää, jotta muutoksen havaitsee ilman mittalaitteita...
Ihmeellistä vilkkujen rampauttamista on ollut vastakkaisessakin päässä. Pelätään vilkun aiheuttamaan häikäisyä? Ja samaan aikaa lätkitään huikean kirkasta ledijarruvaloa peräpää täyteen. Em. autossa takana 15 W poltin vilkussa ja tästäkin on pystynyt ainakin Audit pistämään paremmaksi kärpäsen kakan kokoisten ja himmeiden vilkkujen muodossa.