Proturbo  Autodiagnoosi

Vauhtipyörän pinta / kytkimen sisäänajo

  • 2 Vastauksia
  • 3744 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tomant

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • Mersumies
    • MB190E turboprojekti
Vauhtipyörän pinta / kytkimen sisäänajo
« : 19.08.2011, 23:31:32 »
Tervehdys. Mersu 190E:n turbokoneeni perässä oli noin 300 Nm kestävä kytkin, joka luisti ja olen vaihtamassa sitä SREn kytkimeen, jonka pitäisi kestää 500Nm. Kytkinasetelmaksi tulee SRE 88 3082 999 781 (esim. Volvo S60 turbo) sekä jäykkää kytkinlevy, jossa orgaaninen pinta ja Mersun keskiö. Kysyisin hieman neuvoa, kun täällä löytyy asiantuntemusta kytkimistä.

Oletteko tehneet jotain vauhtipyörälle sen jälkeen mun se tulee konepajalta hiottuna? Paineasetelman pinta ainakin on karkeapintainen, mutta vauhtipyörän pinta on kokolailla sileä.  Entäs, jos vakiokytkin on luistanut ja se vaihdetaan SRE-kytkimeen? Millaista sisäänajoa suosittelette SRE-kytkimelle?

Neuvoista kiitollinen, tomant
W201 190E 2.3 Kompressor +  Turbo 1,951 - 13,077 / 171,51

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Vauhtipyörän pinta / kytkimen sisäänajo
« Vastaus #1 : 21.08.2011, 02:45:52 »
Reipasta ajoa vaan heti. Ei se kytkin sisäänajoa tarvitse. Luistattamallahan sen saa pilalle.

Poissa tomant

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • Mersumies
    • MB190E turboprojekti
Vs: Vauhtipyörän pinta / kytkimen sisäänajo
« Vastaus #2 : 21.08.2011, 11:08:37 »
OK, kiitos! Tarkoitus on saada kärry kuntoon ennen Boxer Speeddaytä.

tomant
W201 190E 2.3 Kompressor +  Turbo 1,951 - 13,077 / 171,51

 

Proturbo  Autodiagnoosi