Kyllä minäkin muistan elävästi kun bisneskäytössä oli Nokian lippulaivamalli, en muista enää tyyppiä ja sain käteen iPhonen. Siinä kohti konkretisoitui mitä tuossa markinnassa oli tapahtunut koska omenan käytettävyys ja kokonaisfiilis oli kuin olisi harpannut 10 vuotta eteenpäin siitä Nokian parhaasta. Sama tapahtui nyt tuo 80-luvun sisustuksella varustetun Teslan kanssa, ei mitään jakoa että pystyisin ottamaan samanhintaisen polttiksen enää käyttöön.
Miten siinä vaiheessa kun ”perinteinen valmistaja” tuo vastaavilla ominaisuuksilla varustetun sähkömopon markkinoille? Ne harvemmin tuo pahasti kesken eräisiä markkinoille. Parempi viimeistely, laajempi jälleenmyyjäverkosto...
Olihan MB:llä ja Audilla jokunen vuosi sitten suhteellisen myyntivalmiit sähköurheiluautot lyödä markkinoille, mutta katsoivat ettei niiden tekniikka ole vielä tarpeeksi valmista kaupalliseen käyttöön ja niin jäivät SLS AMG electric ja R8 eTron vain prototyypeiksi.