Proturbo  Autodiagnoosi

Tietokoneella pelaaminen

  • 630 Vastauksia
  • 169124 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: Tietokoneella pelaaminen
« Vastaus #585 : 25.11.2016, 11:49:27 »
Onkos kukaan ladannut tuota paljon parjattua No Man's sky:ta? Kiinnostaisi itseä pelinä eikä näytä hirveitä vaativan koneeltakaan, pitäis tolla mun masiinallakin pyöriä ihan kivasti (en muista prosun gigoja mut A10 AMD 4-core kun peli vaatii intel i3 niin eikös toi oo parempi?) myös näyttiksen pitäis riittää kun on tuo Pallit GTX670 ja vaatimus tais olla joku 480 (ei myöskään sano mulle mitään ihan suoraan mut vissiin parempi)

Tuo ettei peli ole "moppi" on mulle pelkästeen etu koska se on suurimpia kynnyksiä mulle alottaa mitään nettipeliä, haluan opetella kaikessa rauhassa ilman että joku räkänokkakakara tulee välittömästi räiskäsemään aivot seinään ihan vaan mulkkuuttaan koska se on kivaa.

Näyttäs olevan 40% alennuksessakin, tarvinnee ladata iltasella ja sit vaan metsästämään muuan youtubevideollakin nähtyä buttsLoL galaksia kaikkine hassunhauskoine assmonger örvelöineen jos vaikka löytäis itekkin jonkun uuden jolle vois antaa nimeks vaikka "sun äitis" :D

Niko_S

  • Vieras
Vs: Tietokoneella pelaaminen
« Vastaus #586 : 28.12.2016, 23:15:18 »
Tuli nyt hetken mielijohteesta ostettua Steamista Total War: Rome II (latauksessa vielä).

Total War: Rome on mielestäni yksi kaikkien aikojen paras vuoropohjainen strategiapeli, ellei paras, koska sitä tuli pelattua aikoinaan useita satoja tunteja, ehkä jopa noin tuhat,
mutta kuitenkin todella paljon.

Medieval II: Total War, on tuorein julkaisu joka itsellä on, ja siinä oli grafiikan puolestakin niin tyydyttävää syöksyä ritareilla peitset tanassa, kevyen jalkaväen sekaan...

Tullut pelattua myös kaikkia vanhempia Total War -julkaisuja, ja joitakin uudempia, mutta mielestäni Total War: Rome on paras.




Poissa Chall

  • Porilainen Oikeiden Topicien Erikoismies
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2256
  • Muoviämpäri
Vs: Tietokoneella pelaaminen
« Vastaus #587 : 27.01.2017, 15:29:34 »
Diablo 3 alkoi taas kiinnostamaan kun uusi season alkoi, sama overwatch jaksoi kiinnostaa taas hetken..

Worls of warcraftiin tuli pitkästä aikaa hommattua peliaikaa.
Ja The Division tullut pelattua ja raidit vedettyä läpi.

Kone saanut päivitystä,
i7-6700k,
asuksen GTX1070 Strix,
emolevy vaihtui Msi:n olikohan 170z mortariin,
750w corsair modulaari virtalähde (on muuten ihana laittaa johtoja kun voi vetää vaan tarvittavat kiinni kotelon sisään)
Ja samalla vaihtui muistit DDR3->DDR4

Poissa Wolvis

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2541
  • Iänenpainevammaane volovoimmeene
Vs: Tietokoneella pelaaminen
« Vastaus #588 : 27.01.2017, 16:03:14 »
Diablo 3 alkoi taas kiinnostamaan kun uusi season alkoi, sama overwatch jaksoi kiinnostaa taas hetken..

Worls of warcraftiin tuli pitkästä aikaa hommattua peliaikaa.
Ja The Division tullut pelattua ja raidit vedettyä läpi.

Kone saanut päivitystä,
i7-6700k,
asuksen GTX1070 Strix,
emolevy vaihtui Msi:n olikohan 170z mortariin,
750w corsair modulaari virtalähde (on muuten ihana laittaa johtoja kun voi vetää vaan tarvittavat kiinni kotelon sisään)
Ja samalla vaihtui muistit DDR3->DDR4
Taitaa olla vähän helpompi asennettava toi modulaarinen ku toi mk1 TX750 joka itellä käytös  :D
Pihakoristeena Lolvo V70 2.5T '97 -myyty-
Pommina Volvo V70 2.5 automaatti '99 -myyty-
Mazda 3 1.6 Touring Business '10
Toyota Avensis 1.8 Valvematic Linea Sol '12

Poissa Chall

  • Porilainen Oikeiden Topicien Erikoismies
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2256
  • Muoviämpäri
Vs: Tietokoneella pelaaminen
« Vastaus #589 : 27.01.2017, 16:26:27 »
Taitaa olla vähän helpompi asennettava toi modulaarinen ku toi mk1 TX750 joka itellä käytös  :D
Meinas mennä hermo kun repi vanhoja johtoja pois ton vanhan 600w mukana. Ei koskaan enään kiinteitä johtoja  :D

Poissa Wolvis

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2541
  • Iänenpainevammaane volovoimmeene
Vs: Tietokoneella pelaaminen
« Vastaus #590 : 27.01.2017, 16:28:01 »
Meinas mennä hermo kun repi vanhoja johtoja pois ton vanhan 600w mukana. Ei koskaan enään kiinteitä johtoja  :D
Ton meinannu vaihtaa jo monta vuotta mutta vielkää jaksa, ehjä ja toimiva poweri vaikkei takuuta oo ollu voimaskaa enää helvetin pitkään aikaan  :D
Tais ton myyny firmaki mennä persiillee jo vuosia sitte  :D
Pihakoristeena Lolvo V70 2.5T '97 -myyty-
Pommina Volvo V70 2.5 automaatti '99 -myyty-
Mazda 3 1.6 Touring Business '10
Toyota Avensis 1.8 Valvematic Linea Sol '12

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2906
  • "Noku mä haluan"
Vs: Tietokoneella pelaaminen
« Vastaus #591 : 27.01.2017, 22:15:05 »
Juuei kiinteitä enää ikinä tännekkään. Vaikka kotelossa on tilaa vaikka toiselle tornikotelolle, niin on tuo modulaarinen virtalähde vaan niin paljon kivempi

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1174
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: Tietokoneella pelaaminen
« Vastaus #592 : 30.01.2017, 01:19:29 »
itellä on kans corsairin 380T kotelo niin ei olisi tullu kysymykseenkää mikää muu kun modulaarinen

Poissa JVEEM

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 284
  • www.vrcf.fi
Vs: Tietokoneella pelaaminen
« Vastaus #593 : 02.02.2017, 13:32:29 »
Onko foorumilaisille "Rust" niminen peli tuttu? Itse ostin alennusmyynneistä jostain Steamin kaltaisesta paikasta ja voi jukra...  :D On vapaa-ajat kotona sitten vierähtänyt taas PC:n ääressä.  :D Jotenkin itse tykkään paljon, ja kaveriporukalla mukava pelata kun on iso avoimen maailman peli. (200 pelaajaa mahtuu kyseiselle servulle, missä itse pelailen.)

On kyllä myös hermoja raastavin peli ikinä. Jos kuolet, alkaa koko peli alusta. Mitä nyt kaveriporukalla tuota meidän "basea" rakennettiin päivä, niin oli sitten joku yön aikana käynyt pistämässä paikan matalaksi...  :D
Volvo 242DL -79

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Tietokoneella pelaaminen
« Vastaus #594 : 02.02.2017, 14:50:12 »
Onko foorumilaisille "Rust" niminen peli tuttu? Itse ostin alennusmyynneistä jostain Steamin kaltaisesta paikasta ja voi jukra...  :D On vapaa-ajat kotona sitten vierähtänyt taas PC:n ääressä.  :D Jotenkin itse tykkään paljon, ja kaveriporukalla mukava pelata kun on iso avoimen maailman peli. (200 pelaajaa mahtuu kyseiselle servulle, missä itse pelailen.)

On kyllä myös hermoja raastavin peli ikinä. Jos kuolet, alkaa koko peli alusta. Mitä nyt kaveriporukalla tuota meidän "basea" rakennettiin päivä, niin oli sitten joku yön aikana käynyt pistämässä paikan matalaksi...  :D
Itse pelailen Ark:ia. Eli samaa kategoriaa mutta dinosauruksilla höystettynä :D
No kun halvalla sai.

Poissa JVEEM

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 284
  • www.vrcf.fi
Vs: Tietokoneella pelaaminen
« Vastaus #595 : 02.02.2017, 15:07:44 »
Vaikuttaa myös melko jännältä, mitä youtubesta videonpätkää katselin. Mutta nyt ei vain voi luopua Rustista kun tänään illalla serverillä on "Wipe" eli kaikki pelaajat aloittaa alusta ja mappi vaihtuu uuteen. Pitää olla heti ekana apajilla katsos!  ;D ;D
Volvo 242DL -79

Poissa Chall

  • Porilainen Oikeiden Topicien Erikoismies
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2256
  • Muoviämpäri
Vs: Tietokoneella pelaaminen
« Vastaus #596 : 02.02.2017, 15:45:20 »
Rust, H1Z1, DayZ on tuttuja :)
Kaikissa omat hyvät puolet, rust ehkä peli mitä jaksaa pelata eniten juurikin ton wipe dayn takia.
Eikä se ihan kuolemasta alusta ala, tavarat säilöön vaan, älä kaikkea kanna mukana  ;)

Poissa JVEEM

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 284
  • www.vrcf.fi
Vs: Tietokoneella pelaaminen
« Vastaus #597 : 02.02.2017, 15:59:56 »
Rust, H1Z1, DayZ on tuttuja :)
Kaikissa omat hyvät puolet, rust ehkä peli mitä jaksaa pelata eniten juurikin ton wipe dayn takia.
Eikä se ihan kuolemasta alusta ala, tavarat säilöön vaan, älä kaikkea kanna mukana  ;)

Nojoo, ehkä tuli huonosti seliteltyä  :D Mitä nyt pari viikkoa ja 40h pelaillut peliä, niin ollaan 3 basea saatu rakennettua, mutta eivät ole kahta päivää pidempään kestänyt. Eli opeteltavaa on ja paljon!  :D

Missäs serverillä sitä tulee pelailtua? Itse tulee pyörittyä "Amsterdam 3":ssa. Modatuille servereille ei vielä uskalla liittyä. Siellä vissiin vähän rajumpaa meininkiä pelaaminen.
Volvo 242DL -79

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1174
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä

Poissa Wolvis

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2541
  • Iänenpainevammaane volovoimmeene
Vs: Tietokoneella pelaaminen
« Vastaus #599 : 12.07.2017, 14:23:19 »
Huvikseen Metallin riveissä World of Warshipsiä, upotin sitte 2 Bismarckia torpeedoilla vihutiimistä. Eka uppos nopeesti siinä Graf Speen uppoamista katelles ja toinen uppos ku kattelin toisen tiimiläisen peluuta, tuli kyl vähän wtf olo mut "It's just a flesh wound" x2 matsista Liquidatorin ohella  :2funny:
Pihakoristeena Lolvo V70 2.5T '97 -myyty-
Pommina Volvo V70 2.5 automaatti '99 -myyty-
Mazda 3 1.6 Touring Business '10
Toyota Avensis 1.8 Valvematic Linea Sol '12

 

KL-varaosat  Race.fi