Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Diesel-osio => Viritys => TDI => Aiheen aloitti: jake74 - 24.07.2014, 14:24:44
-
paljo on pumpun ajoitus D5252T mtdi pumpullla. pumpussa on TDI nokkalevy ja nestepää.
-
Siitä TDI:n vakioennakosta ei kannata varmaankaan poiketa.
-
Siitä TDI:n vakioennakosta ei kannata varmaankaan poiketa.
jos laittaa TDI vakio ennakon ni savuutus on valtavaa ja käy huonosti, vaatii enemän ennakkoa.
-
jos laittaa TDI vakio ennakon ni savuutus on valtavaa ja käy huonosti, vaatii enemän ennakkoa.
Mustaa vai sinistä savua? Ilmeisesti sinistä jos kerran enemmän ennakkoa pitää olla. Mihin pumppuun se on tehty, ts. sopiiko ennakonsäätimen asetukset edes lähelle tuohon TDI koneeseen?
-
Mustaa vai sinistä savua? Ilmeisesti sinistä jos kerran enemmän ennakkoa pitää olla. Mihin pumppuun se on tehty, ts. sopiiko ennakonsäätimen asetukset edes lähelle tuohon TDI koneeseen?
sinistä ja haisi pahalle.
pumppu tehty AAB moottorin pumpun kuoriin. korva kuulolla sain sen toimimaan mutta alakieroksilla on pikkasen karkeen kuullonen.
mulla olis säätimen mäntää erinjäykkisiä jousia ja erinpaksusia rikkoja.
-
Jos sulla on ne suoraruiskun ennakonsäätimen palikat niin ne varmaan olisi hyvä lähtökohta, se sähkösäätö suoraruiskussa on käsittääkseni ainoastaan käynnistystä varten?
-
Jos sulla on ne suoraruiskun ennakonsäätimen palikat niin ne varmaan olisi hyvä lähtökohta, se sähkösäätö suoraruiskussa on käsittääkseni ainoastaan käynnistystä varten?
ei vaan perussäätö tarvitaan käynnistymiseen ja sähkösäätö hoitaa loput, näin olen käsittänyt...
-
Tottapa muuten, sattui väärinkäsitys itselle kun katselin dokumentteja, kyseinen solenoidi säätelee siis ruiskutuksen alkukohtaa (start) ja tulipa mietittyä lontoon kielestä liian mutkat suoriksi...