0
Rapala240 ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tuolla nostolla ei ainakaan minun tietääkseni tuplajousia vielä tarvi pitäis kyllä volvon gulmärkta jousien riittää ainakin katukäytössä
Juu ittekkin kattelin tuota Ärrää.. Mut aattelin jos olis ollu joku missä ois yli 290 astetta tuolla nostolla.. Mutta kyl tuollakin varmaan pärjäis.. Ainakin alkuun Vaatiskohan sitte jo tuplajouset venttiileille? Et miten pitkälle vakio jouset riittää..?
minkälainen kansi sulle on tulossa?
laitas zebe se juutuuppi video missä kierrätetään sitä mottia. omaan korvaan mukavan kuulonen tappikoneen ääni, korvakuulolta sanoisin et vakionenu ei siellä ainakaan ole. jaa no määkin sen näköjään löysin tässä zeben ama strömpällä... http://www.youtube.com/watch?v=DatzYkWJH-I
Kertokaapas viksummat minkälaista kokoonpanoa suosittelette B20 koneeseen. Kone on uudempaa 8 pulttisella kampiakselilla olevaa mallia. Kansi on luutavasti B20A:sta (korkeus 86,5) ja 34/44 venttiileillä. Mitä nokkaa, mitä kannattaisi kannelle tehdä (laskea milli tai pari?) ja mikä kaasari ja pakosarja. Kone tulee 100 sarjalaiseen katu käyttöön.
Mitenkäs kannen kanssa? Kannattaako laskea ja kuinka paljon ja minkälaisia venttiileitä/jousia.
Paljonkohan tommosessa isoventtiilikannessa on palotila vakiona? Siis tuosta miljoonalohkossa olleessa kannessa (44,35 venttiileillä)E: semmoi vielä että jos joku osaa kertoa tosta linkin jutusta niin voi laitella tonne jotain.. http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=1907.0