RallyBaron  Samppasport

S60, V70 vm.00-07, S80 <-06 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset

  • 2113 Vastauksia
  • 698350 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa AnttiJuhani

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 307
  • www.vrcf.fi
Muutama viesti aiemmin puhuttiin h&r:stä. Eibach taitaa olla se parempi.

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Mielestäni ihan väärä paikka säästää tuo alusta. Jotenkin vaan aina huvittanut, kun pitää hinnalla millä hyvänsä löytää se halvin mahdollinen alusta, kun auto kuitenkin on monesti suht hinnakas eikä mikään vanha corollan lousku.

Eipä ainakaan minun autot niin kalliita ole. Ja siinä vaan on eroa jos miettii että maksaako 1500eur vai vajaa 500eur. MINÄ valitsen jälkimmäisen.
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa _Jannu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
Joo täsä ny on vähän alusta ja vanne kysymystä eli olisko jollai tietoo että mahtuuko heittämällä 8.50x19.00 vanteet volvo s80 -00 alle kun autoo on madallettu edestä 40mm ja takaa 30mm? tarkotus olis pistää 225/35/19 renkaat.
-s80 t6 executive
-760 2.3 turbo

janttu77

  • Vieras
Eipä ainakaan minun autot niin kalliita ole. Ja siinä vaan on eroa jos miettii että maksaako 1500eur vai vajaa 500eur. MINÄ valitsen jälkimmäisen.

no minä taas valitsin se kalliimman eli halpa 470e vai kallis 970e eli otin Eibachit

Poissa Rannikkos60AWD

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Mistä mahtais löytyä kyseiseen malliin alustasarjoja. koittanu hakea tässä jo tovin mut kielitaito präkää sen verran varsinkin ruotsin ja saksan kanssa et tietoja kiitos tännepäin  :o

Poissa Rannikkos60AWD

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
ja lisäyksenä viellä et hinta sais olla 1000 euron alapuolella.   ;D

Poissa AnttiJuhani

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 307
  • www.vrcf.fi
Joo täsä ny on vähän alusta ja vanne kysymystä eli olisko jollai tietoo että mahtuuko heittämällä 8.50x19.00 vanteet volvo s80 -00 alle kun autoo on madallettu edestä 40mm ja takaa 30mm? tarkotus olis pistää 225/35/19 renkaat.

Luulisin että mahtuvat. ET? Eikös ole jo aika kapea rengas tuolle vanneleveydelle?

Poissa _Jannu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
onhan se vähän. joo elikkä ET:40.
-s80 t6 executive
-760 2.3 turbo

Poissa jii_pee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 190
  • www.vrcf.fi
Joo täsä ny on vähän alusta ja vanne kysymystä eli olisko jollai tietoo että mahtuuko heittämällä 8.50x19.00 vanteet volvo s80 -00 alle kun autoo on madallettu edestä 40mm ja takaa 30mm? tarkotus olis pistää 225/35/19 renkaat.

Mulla on V70:ssä 215/35/19 8,5" vanteella. Auto on melko matala ja hyvin mahtuu olemaan kotelossa. Ja ET on 35.
volvo V70 2001

Poissa j.o.n.i.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 189
  • VL 1629
Paikallinen rengaskauppias ei ainakaan sanonu että olisi liian kapeat renkaat, mitä itse katselin tulevalle kesälle V70:iin:
9,5x19" ja niille 235/35/19.
Tuumasi vaan että tuleepahan mukavasti venyä.  ::)

Poissa AnttiJuhani

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 307
  • www.vrcf.fi
Ei asennusteknisesti mahdottomia ole tietenkään, vielä aika kesyt venyttää, mutta vähän törkeän näköset isossa autossa liian matalat ja kapeat renkaat. Saa olla todella matala auto että istuvat hienosti  :)!

donnari

  • Vieras
onhan se vähän. joo elikkä ET:40.

Speiceriä kaipaa tuolla et:llä ja noin kapealla renkaalla ;)

Poissa MS940

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 96
  • www.vrcf.fi
Tuli hommattua Eibachin jousisarja ebaystä S60:een. Pitää kesällä kokeilla laittaa alle. Viime talvena olis kyllä jo ollut ongelmia tuolla 30-40mm madalluksella :-\
Jotenkin tuo auto on vaan kovin bussimainen kaarreajossa 225/45 17 renkaillakin. Onko näihin ollut tapana laittaa jotain jäykempiä kallistuksenvakaajia? Eteen ei ainakaan kovia rajua voi laittaa, ettei kaikki pidot häviä sisäkaarteen puoleisen pyörän kautta.

Poissa jii_pee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 190
  • www.vrcf.fi
Ei asennusteknisesti mahdottomia ole tietenkään, vielä aika kesyt venyttää, mutta vähän törkeän näköset isossa autossa liian matalat ja kapeat renkaat. Saa olla todella matala auto että istuvat hienosti  :)!

Sehän olis silloin kutakuinkin näin sitten.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3005880.jpg

Paljoa tuota alemmas sitä ei voi saada. Omaan silmään istuu ihan kivasti. Ainut vaan, että perä ei ole enää ihan noin alhaalla. Tuossa on tosin 8,5" ja 215/35/19 setti alla.
volvo V70 2001

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
Sehän olis silloin kutakuinkin näin sitten.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3005880.jpg

Paljoa tuota alemmas sitä ei voi saada. Omaan silmään istuu ihan kivasti. Ainut vaan, että perä ei ole enää ihan noin alhaalla. Tuossa on tosin 8,5" ja 215/35/19 setti alla.
mikä madallus alla?
volvoja - onhan noita.

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy