RallyBaron  Samppasport

Kesärengas pohdiskeluja...

  • 1899 Vastauksia
  • 571421 Lukukerrat

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa -J-

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 64
Vs: Kesärengas pohdiskeluja...
« Vastaus #390 : 18.04.2012, 12:47:52 »
Kuinkas nopeasti Rengasonline on toimitellut? Katselin tota Barum Bravuris 2-kumia ja aika huima hintaero vannetukun ja Onlinen välillä: 147,73e kpl vs 106,70e kpl..
Nunc est bibendum - Nyt on juotava

Poissa rade

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 143
Vs: Kesärengas pohdiskeluja...
« Vastaus #391 : 18.04.2012, 21:15:30 »
Reilu viikko on mennyt rengasolinella .Mä otin sieltä just noi Bravuris 2:set.Ihan kelpo renkaat.
Ex V 70 TDI  ja v50 D5
V60 D4 Ocean Race -15

Poissa -J-

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 64
Vs: Kesärengas pohdiskeluja...
« Vastaus #392 : 19.04.2012, 08:26:29 »
Reilu viikko on mennyt rengasolinella .Mä otin sieltä just noi Bravuris 2:set.Ihan kelpo renkaat.

All right, täytyy kirjailla tilaus sisään.
Nunc est bibendum - Nyt on juotava

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Kesärengas pohdiskeluja...
« Vastaus #393 : 22.04.2012, 20:22:49 »
Taidan tilata tuolta Camskillistä Falkenin 912:t.
Jäitä housuun!

Poissa janerikki

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 176
Vs: Kesärengas pohdiskeluja...
« Vastaus #394 : 23.04.2012, 19:20:55 »
Nyt on sitten 1000km tullut ajeltua näillä uusilla kesärenkailla (Goodyear EfficientGrip 225/45R17)

Ihan kelpo renkailta tuntuvat. Rengasmelu hieman korkeampi kuin aikasemmilla Conteilla, mutta kokonaisuus ratkaisee.
Hieman uraherkät ovat johtuen leveydestä, mutta kuitenkin huomattavasti paremmat ajaa kuin vanhat kuluneet Continentalit. Ajettavuus on ihan hyvä, ei mitenkään löysä tai liian jyrkkäkäytöksinen rengas. Yhdessä renkaassa oli ilmeisesti pientä sivuttais- tai pystyheittoa tehtaan jäljiltä, laitettiin taakse. Ei huomaa kyllä ajossa mitenkään.

Jos nämä nyt vain kestävät hyvin, ja pitävät ominaisuutensa tasaisina niin olen erittäin tyytyväinen. Kulutusta en ole ehtinyt vielä laskemaan, näidenhän pitäisi laskea kulutusta  :)

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Kesärengas pohdiskeluja...
« Vastaus #395 : 23.04.2012, 21:22:41 »
Minusta nuo Efficientit kuluvat turhan nopeasti, tällaista kuullut/huomannut.
a car you can believe in

Poissa elfuego

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 51
Vs: Kesärengas pohdiskeluja...
« Vastaus #396 : 23.04.2012, 22:05:13 »
Minä harkitsen tässä autooni tätä nimenomaista Good Year Efficient Grippiä. Mutta koossa 195/65/15.
Oiskohan tuo paha kulumaan? Vai pelkästään tuo matalampiprofiilinen?
Audi A4 Avant B6 1.9 tdi quattro -  ex: 1xAudi, 1xBMW, 3xVolvo ja 5xAudi quattro.

Poissa Bruce Lee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 27
  • 13-oikein
Vs: Kesärengas pohdiskeluja...
« Vastaus #397 : 27.04.2012, 12:15:47 »
Mulla pyörii alla juuri kyseiset renkaat omassa V50 ja on ne hyvät olleet.

Camskillillä on ollut paljon ongelmia kuriirifirmojen kanssa ja viime syksynä ainakin vaihtoivat sitä. Eli olisiko nyt sit vaihdettu taas uudestaan?
Sääli sinänsä, sillä Espoon alueen jaot hoiti erittäin "näpsäkän" näköinen nuori nainen. ::)

itse tilasin pääsiäisenpyhinä Camskililtä eukon autoon kumhot.2viikkoa ja 2 päivää kesti kun renkaat saapui kotiin.
TNT taitaa olla tämä kuriirifirma jonka piti toimittaa renkaat.itse jouduin hakemaan tavallisesta postista renkaani,kun en ollut sillähetkellä kotona,
kun lähetys saapui(ei puhelin soittoa).
s-postiin tuli linkkejä ja koodeja lähetyksenseurantaa varten mutta eipä niistä kauheasti iloa ollut.
kaikenkaikkiaan hyvä pulju josta uskaltaa ostaa seuraavankin kerran.hinnat posteineen edullisempia kuin kivijalkamarketeissa ja rengas-onlinellä.

volvo s-70 -99

Poissa weisto

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 520
  • V60 D4
Vs: Kesärengas pohdiskeluja...
« Vastaus #398 : 27.04.2012, 14:06:10 »
itse tilasin pääsiäisenpyhinä Camskililtä eukon autoon kumhot.2viikkoa ja 2 päivää kesti kun renkaat saapui kotiin.
TNT taitaa olla tämä kuriirifirma jonka piti toimittaa renkaat.itse jouduin hakemaan tavallisesta postista renkaani,kun en ollut sillähetkellä kotona,
kun lähetys saapui(ei puhelin soittoa).
s-postiin tuli linkkejä ja koodeja lähetyksenseurantaa varten mutta eipä niistä kauheasti iloa ollut.
kaikenkaikkiaan hyvä pulju josta uskaltaa ostaa seuraavankin kerran.hinnat posteineen edullisempia kuin kivijalkamarketeissa ja rengas-onlinellä.

Itsellä toimitusta Camskillista hoiti Keltainen Kuljetus, mutta samoiten jouduin hakemaan renkaat postista, koska en ollut kotona.

Poissa duster

  • Tarrabongari #1
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 350
  • www.vrcf.fi
Vs: Kesärengas pohdiskeluja...
« Vastaus #399 : 27.04.2012, 20:40:49 »
onkohan tuossa paikkakuntakohtaisia eroja. itse noita vuosi sitten jakelin ja dhl:n kautta silloin tulivat.
V70 2.0T -98

Poissa ässäysi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: Kesärengas pohdiskeluja...
« Vastaus #400 : 27.04.2012, 23:12:32 »
Moorjens! Onko volvoilijoilla kokemusta Kellyistä tai Tigareista 205/55/16 kokoluokassa? Tartteis ensi viikolla ostella renkaat ja kartoitellu vaihtoehtoja... Äsysikymppiseen tulossa alle vakio Uranus-vanteille.

Poissa karppa_71

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 355
  • rahtari tai sitte ei
Vs: Kesärengas pohdiskeluja...
« Vastaus #401 : 27.04.2012, 23:56:10 »
Mulla pyörii alla juuri kyseiset renkaat omassa V50 ja on ne hyvät olleet.

Camskillillä on ollut paljon ongelmia kuriirifirmojen kanssa ja viime syksynä ainakin vaihtoivat sitä. Eli olisiko nyt sit vaihdettu taas uudestaan?
Sääli sinänsä, sillä Espoon alueen jaot hoiti erittäin "näpsäkän" näköinen nuori nainen. ::)

oliko itellan hiace  :)
v70 D5R

Paikalla HammerDown

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1614
  • It's Hip To Be Square
Vs: Kesärengas pohdiskeluja...
« Vastaus #402 : 14.05.2012, 17:55:01 »
Minä harkitsen tässä autooni tätä nimenomaista Good Year Efficient Grippiä. Mutta koossa 195/65/15.
Oiskohan tuo paha kulumaan? Vai pelkästään tuo matalampiprofiilinen?
Heitin tuossa joku aika sitten auton mukana tulleet 195/65 15 goodyearit alle, ja johan muuttui ajettavuus laakista paskempaan suuntaan. Helvetin levoton, koko ajan hakee johonkin suuntaan ja koko ajan saa ohjastaa. Talvirenkailla, aivan loppuun kalutuilla Hakkapeliitta 4:silla meni suoraan kuin juna.

Nyt olen vääntämässä vanhoja, ehkä vielä kesän kestäviä 205/55 16 Hakka V:tä vanteelle ja alle, että saa taas jotenkin ajettavan. Elinkaarensa ehtoopuolella oleva nokialainenkin on parempi kuin nuo, sinänsä hyväkuntoiset lussukumit.
Sain sielukseni vain käytetyn auton
Olet kalleimpani, sinä saatanan kone
Älä hyydy

Paikalla HammerDown

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1614
  • It's Hip To Be Square
Vs: Kesärengas pohdiskeluja...
« Vastaus #403 : 18.05.2012, 12:11:29 »
Aijai, kyllä taas kelpaa posottaa suoraa ja väärää... Kyllä Noksu on aina Noksu. :)
Sain sielukseni vain käytetyn auton
Olet kalleimpani, sinä saatanan kone
Älä hyydy

Jaro

  • Vieras
Vs: Kesärengas pohdiskeluja...
« Vastaus #404 : 21.06.2012, 10:07:16 »
Justiin tulin rengasliikkeestä himaan,alle tuli Hankook ventus prime 2 kokoa 225/45R17 hintaan 550e alle laitettuna, ja auto on v70 t5 vm 05.saas nähä iskinkö kätöseni skeidaan vai onko hintansa väärtit kummit.ainakin paremmat kuin vanhat loppuunajetut conti sp3.set.Ja hauskaa jussia kaikille. :2funny:
« Viimeksi muokattu: 21.06.2012, 10:09:26 kirjoittanut Jaro »

 

Autoracing  KL-varaosat