Kulkukoira  Proturbo

V70 2001 2,5TDI ilmastointikompuran "limun" poisto

  • 2 Vastauksia
  • 2915 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Eli kyseisestä pelistä pitäis tehdä "limun poisto", eka kysymys muuten, miksi "limu", kun sieltä poistetaan prikka?
Itse miellän virvoitusjuoman limuksi... :)

No itse asiaan, tuo on todella v-mäisessä paikassa, sinne saa nipin napin ruuvattua pultin kompuran kytkinlevyyn "ulosvetäjäksi", mutta ei sitä pulttia pääse sisään ruuvaamaan, saati sitten että se levy mahtuisi sieltä ulos.

Miten olette tehneet, nostetaanko apurunko vai moottori veke, vai laikkasitteko runkopalkin veke?

Hankala on... todella... :D

Bensakoneiseen on varmaan helpompi tehdä kyl toi operaatio, vai onko?
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa volvika

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 57
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 2001 2,5TDI ilmastointikompuran "limun" poisto
« Vastaus #1 : 14.06.2012, 17:13:45 »
Onnistuu paikallaan yläkautta ilman apurunkojuttuja taikka rälläkkää. Tai ainakin ite oon homman tehny sekä V70N että V70I 2.5TDI:hin. Ahdasta kyllä on joo. Muistaakseni siinä oli just vähän jujuna, että ne 3kpl 6mm ulosvetopultteja on just sopivan mittaiset. Olisko ollu 40mm --  ei muista.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2012, 17:16:28 kirjoittanut volvika »

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6353
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan

 

Samppasport  Futurez