Futurez  Kulkukoira

200-sarjan hankinta

  • 184 Vastauksia
  • 156238 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1174
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: 200-sarjan hankinta
« Vastaus #30 : 12.09.2011, 15:09:16 »
Ja lähes varmasti ruostetta onkin jo tän ikäisessä autossa. Takaluukku, ovenpohjat, varapyöräkotelo jne. Mutta jos ei ole niin osta osta. Kaikki muut osat on halpaa kuin kaura :P. Esim kansia, vaihdelaatikoita, kokonaisia moottoreita hinnat alkaen kaikilla näillä 50€ ;)
joo tua mitä kattelin nii sillä on ajettu vähä yli 200 tonnia ja pohjan hitsaus hommat oliki jo valmiiksi tehty :)

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5751
  • www.vrcf.fi
Vs: 200-sarjan hankinta
« Vastaus #31 : 12.09.2011, 15:22:38 »
No osta poies jos on asiallisen hintainen :)
Ainahan vanhassa autossa on laittamista mutta volvoon ne laittamiset on edullista ja helppoa :)
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1174
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: 200-sarjan hankinta
« Vastaus #32 : 12.09.2011, 15:30:02 »
No osta poies jos on asiallisen hintainen :)
Ainahan vanhassa autossa on laittamista mutta volvoon ne laittamiset on edullista ja helppoa :)
sentakia tuata kattelinki että saa jotai näperrettävää ja osat on vähä halvempia kun ton 440 -95 osat :)

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: 200-sarjan hankinta
« Vastaus #33 : 12.09.2011, 15:35:57 »
eihän vinokoneeseen maksa jakoremmisarjakaan kuin sen 50e ja on helppo tehdäkin... :P

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3756
  • 195hv/406Nm
Vs: 200-sarjan hankinta
« Vastaus #34 : 12.09.2011, 16:19:15 »
No osta poies jos on asiallisen hintainen :)
Ainahan vanhassa autossa on laittamista mutta volvoon ne laittamiset on edullista ja helppoa :)
Komppaan  :)
Oli 940 jälkee chevy van ja focus... Kummastakin iski vit*tus... Focuksen jakopää remppaan meneellä rahamäärällä tekis tohon 200 sarjalaiseen täys rempan  :D

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1174
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: 200-sarjan hankinta
« Vastaus #35 : 22.09.2011, 23:59:47 »
pitäs lauantaina mennä kattomaa/hakemaa 245 :) kattoo nyt oliko järkevä hankinta :D

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3756
  • 195hv/406Nm
Vs: 200-sarjan hankinta
« Vastaus #36 : 26.09.2011, 22:10:11 »
pitäs lauantaina mennä kattomaa/hakemaa 245 :) kattoo nyt oliko järkevä hankinta :D
Noo oliko  ???

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1174
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: 200-sarjan hankinta
« Vastaus #37 : 27.09.2011, 07:56:41 »
kyllähän siältä tuli kohtuu harvinainen 245 gl mutta onhan siinä tyätä :) esim ruastetta on mutta ei läpi asti ja maali vähä repsottaa joistaki kohdista ja pakoputkes pikkunen kolo eli pikku näperrettävää

E: tänää pitäs käydä ottamas kuvia siitä :)

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1174
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: 200-sarjan hankinta
« Vastaus #38 : 27.09.2011, 17:04:15 »

Poissa Timbbbe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 65
  • Volvo 850 t5
Vs: 200-sarjan hankinta
« Vastaus #39 : 03.10.2011, 08:53:52 »
Kyllä on muuten uljaan näköinen pirssi!  :)

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1174
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: 200-sarjan hankinta
« Vastaus #40 : 03.10.2011, 09:50:26 »
Kyllä on muuten uljaan näköinen pirssi!  :)
joo pikkusen erilainen ja ei tuu jokapäivä vastaan samanlaista :)

Poissa vilsua

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 87
  • www.vrcf.fi
Vs: 200-sarjan hankinta
« Vastaus #41 : 10.10.2011, 15:14:55 »
Kellään tallessa / linkkiä 200 sarjan varustelistaan ? Varsinkin GLE / GLT / turbo perusvarusteet, sekä lisävarusteet..

Jospa sitä joskus hakis ruotsista jonkun alle 200tkm manuaali 244 GLE/GLT/turbo:n. Mikä ettei suomestakin mutta tarjontaa ei ole alle 200tkm ajetuista kuin tusinan verran vuodessa ja nekin yleensä jonkun papan vanhoja neekerimalleja (DL). Haaveissa olisi varusteissa ainakin samat mitkä mulla on tuossa SE:ssä; niskatyynyt joka jakkarassa, keskuslukko, sähkölasit, sähköpeilit, ohjaustehostin ym. lisäksi myös haluaisin ilmastoinnin ja lukkoperän.

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1174
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: 200-sarjan hankinta
« Vastaus #42 : 10.10.2011, 15:17:10 »
Kellään tallessa / linkkiä 200 sarjan varustelistaan ? Varsinkin GLE / GLT / turbo perusvarusteet, sekä lisävarusteet..

Jospa sitä joskus hakis ruotsista jonkun alle 200tkm manuaali 244 GLE/GLT/turbo:n. Mikä ettei suomestakin mutta tarjontaa ei ole alle 200tkm ajetuista kuin tusinan verran vuodessa ja nekin yleensä jonkun papan vanhoja neekerimalleja (DL). Haaveissa olisi varusteissa ainakin samat mitkä mulla on tuossa SE:ssä; niskatyynyt joka jakkarassa, keskuslukko, sähkölasit, sähköpeilit, ohjaustehostin ym. lisäksi myös haluaisin ilmastoinnin ja lukkoperän.
voihan sitä ostaa jonku perusmallin ja haalia siihen nämä osat kun ikkunahissit ei paljo maksa eikä keskuslukot ja nuata volvon omia varusteita on jokapuolella hyllyt täynnä :)

Poissa vilsua

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 87
  • www.vrcf.fi
Vs: 200-sarjan hankinta
« Vastaus #43 : 10.10.2011, 15:27:51 »
Toinen kysymys onko kaikki b2XXF koneet vähänpäästöisiä ? Kyllähä meikälle vähänajettu SE/viimesimmät GLE/GLT kelpaa myös, mutta katti sais kyytiä ensimmäisenä..

Niin.. Onhan tuokin toinen vaihtoehto. Teoriassa aina alkuperäinen on alkuperäinen, mutta käytännössä tiiä sitten onko se jälkiasennettu sen huonompi vaihtoehto kun kuitenkin puhutaan alkuperäistavarasta. Mutta se vaiva kun metsästämällä saattaa löytää suurinpiirtein samaan rahaan parhailla varusteilla olevan yksilön.

Ei tartte varmaan selittää miksi mun seuraava vinokoneellinen volvo olisi mielellään ei-vähäpäästöinen.. Viime vuonna se meni niin että kun itse polkee volvoo, kaveri siinä sitten kyttää puolituntia ruudulla sormi tulostusnapilla että millon ne päästöt olis karvan alle ja kun se hetki tulee niin äkkiä näpäyttää tulosta-nappia. Olis meinaan ihan kiva laitella huvinvuoksi jotain tekniikkaakin mutta aina nuo päästörajat tulee vastaan. Tosin tässä yksilössä kilometritkin alkaa jo painaa niin ei mikään ihme että päästömittarit näyttää mitä näyttää...
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011, 15:35:06 kirjoittanut vilsua »

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1174
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: 200-sarjan hankinta
« Vastaus #44 : 10.10.2011, 16:23:02 »
Toinen kysymys onko kaikki b2XXF koneet vähänpäästöisiä ? Kyllähä meikälle vähänajettu SE/viimesimmät GLE/GLT kelpaa myös, mutta katti sais kyytiä ensimmäisenä..

Niin.. Onhan tuokin toinen vaihtoehto. Teoriassa aina alkuperäinen on alkuperäinen, mutta käytännössä tiiä sitten onko se jälkiasennettu sen huonompi vaihtoehto kun kuitenkin puhutaan alkuperäistavarasta. Mutta se vaiva kun metsästämällä saattaa löytää suurinpiirtein samaan rahaan parhailla varusteilla olevan yksilön.

Ei tartte varmaan selittää miksi mun seuraava vinokoneellinen volvo olisi mielellään ei-vähäpäästöinen.. Viime vuonna se meni niin että kun itse polkee volvoo, kaveri siinä sitten kyttää puolituntia ruudulla sormi tulostusnapilla että millon ne päästöt olis karvan alle ja kun se hetki tulee niin äkkiä näpäyttää tulosta-nappia. Olis meinaan ihan kiva laitella huvinvuoksi jotain tekniikkaakin mutta aina nuo päästörajat tulee vastaan. Tosin tässä yksilössä kilometritkin alkaa jo painaa niin ei mikään ihme että päästömittarit näyttää mitä näyttää...

minkä ikänen sen pitää olla?

 

Samppasport  Futurez