aivan näin,joskus sahattu pidempään joskus lähtenyt nopeemmin,mutta yleisesti ottaen kun nämä vielä kävivät huolloissa ja niitä näki useamman päivässä niin ne oli vähän niin ja näin,riippuen tietysti monesta asiasta kuten hehkut ym,sitten oli myös niitä mitkä oli niin väljiä ettei sitten lähtenyt niinkuin millään kylmänä, uusia vaihtokoneitakin laitettiin näihin aikanaan aikapaljonkin,se oli sitä hyvää aikaa se,120tkm huollossa oli todella hyvä aika aluksi ja sekin sitten aikanaan kutistui olemattomiin,siinä oli mm,jako/pumpunhihna,venttiilien säätö +suodattimet jne,sitten kun laitetaan vähän iskaria ja perseen heloja,tuulilasia kytkintä jne,siihenaikaan vielä taksitkin oli suurimmaksi osaksi manuaaleja,ja nyt puhun nimenomaan 240/740 sarjasta,940 sarjaa ei vielä ollut olemassakaan.