Piti ihan varoiksi käydä tarkistamassa muutamasta volvon lohkosta tuon stefan suunta. Kaikki olivat toisin päin, eli vieteri moottorin puolella. Niin olen ne aina asentanut.
Rasvauskiellolla ymmärrän stefan ulkopinnan rasvaamista. Ulkopintaan olen toisinaan laittanut vaikka "hylomar" tasotiivistettä (sitä, millä piirrellään vaikka venttiilikannen reunat uudemmissa moottoreissa).
Stefan sisäpintaan joka siis tiivistyy kampiakseliin olen laittanut öljyä. Tuossa paikassa sen stefan takapuolella on kampikammio, joten kyllä siellä on jonkinlaista öljynsumua moottorin käydessä.
V-muoto kosketuspintaan on aikalailla symmetrinen molempiin suuntiin joten sen puolesta suunnalla ei ole väliä. Suunnalla on ehkä enempi väliä sen takia että tuo reuna on näkyvillä jousen puolella ja se tulee helpommin voideltua.