Autodiagnoosi  Carcom Oy

Mavesracing T5 240

  • 105 Vastauksia
  • 59086 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa soppingdata

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 voimakeula vm-85 -b230ft 300hp
« Vastaus #30 : 11.11.2014, 22:38:54 »
Ursat on ollu joo mielessä nii olis vähän timminpi perä. Vakaajista olis vaa hyvä tietää pitääkö muuttaa katsastukseen paksummat. Pitäneempi tsekkii noita spessumpia vakaajia ::)

Poissa soppingdata

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 voimakeula vm-85 -b230ft 300hp
« Vastaus #31 : 14.11.2014, 13:30:11 »
Taas vähän on tallissa tullu ihmeteltyä ja vähän jotain tehtykkin. Löysin pari pulloa uretaania ja vanha puskuri näytti vähän huonolta niin crc:tä pintaan vaahdot kylkeen ja kuivumaan eilen irrottelin urtsun ja muotoilin vähän. Tarkotus olis muokata enemmän etukenoon ja vähän erillaiset reijät orkkisten tilalle. Reikiä pitää miettiä enkä nyt tee tästä mitään amis puskuria vähän vaan hipisteltympää orggiksesta. Samalla vetelin kilven tilalle joka turbo koneen coolerin reijät :( . Sivuputken paikkaa on vähä katteltu tohon tankinkorkin tilalle menis helposti slipari mallina siihen kuvaa myöhemmin pitänee vielä miettiä järkevästi.

« Viimeksi muokattu: 14.11.2014, 13:31:42 kirjoittanut soppingdata »

Poissa soppingdata

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 voimakeula vm-85 -b230ft 300hp
« Vastaus #32 : 25.11.2014, 21:52:10 »
Doddi tännekki vähän jotain eli kävin puslat perään ostamassa motonetistä ja nyt vaan odottavat asennusta. Palikoita on hiottu eli prässillä puslat sisään ja punanen maali kylkeen. Sitten vielä tällä viikolla ajattelin käydä hakemassa biltemasta kaarimankelin jotta saisi vähän peltiä leviämään. Mankelin hinta vähän harmitta 120e tulee hintavat kaaret mutta ehkä sitä joku sitten joskus pikku käteisestä lainaa  :D

Poissa soppingdata

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 voimakeula vm-85 -b230ft 300hp
« Vastaus #33 : 20.02.2015, 14:46:32 »
Tota joo jos tämän vielä täältä saa henkiin herätellä niin herätellään. Eli taukoa oli kiinnostuksen puutteen vuoksi mutta nytten taas raha asioiden ollessa paremmin homma jatkukoon. Perä laitettiin alustavasti kiinni ja kori ulos loppu hitsauksia varten :o perässä on nytten uudet puslat kaasuiskarit ja kuormajouset uudet levyt,käsijarrukengät,jarrulinjat. panhard tangon ajattelin vielä tilata europeatuningilta (ipd säädettävä) ja tuplavakaajat keräillä jostain päin kun romun kerääjä otti vanhan vakaajan samalla kun haki b200k :knuppel2:. Viimeviikolla kierähti vanteille avonit,kumit pois ja uudet vanteille oli 95e tasapainotuksineen :o. Biltemasta tarttui mukaan 2kpl kuppipenkkejä aika hyvän oloiset olivat missään ei lue biltema ja muutenkin vankan oloiset hintaan 100e kpl. Viikonloppuna tulee tilailtua muutakin osaa jotta sais koneen nippuun. Jenkeistä on rahdissa tulossa pakosarja mallia ylös eteen. Eniten vaivaa m90:piseen valittava asetelma kun ei ole oikein itsellä tietoa  eli millainen olisi kestävä paketti tonne laatikkoon? vauhtipyörääkään ei löydy.




Poissa tanezi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 26
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 voimakeula vm-85 -b230ft 300hp
« Vastaus #34 : 20.02.2015, 22:54:13 »
 sre 763 ja sen kaveriks 940 tdi levy ja pottapyörä, Bolt on paketti. Tommonen setti itellä
miten meni,noin niinku omasta mielestä
240gl 86  b230turbo

Poissa soppingdata

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 voimakeula vm-85 -b230ft 300hp
« Vastaus #35 : 25.02.2015, 17:27:09 »
Doddiih H-profiilit tuli hyvään hintaan foorumilaiselta ja vaivattomasti hyvät kaupat O0 . Pitänee viereisessä koneistomossa käydä kuiteskin tarkistuttamassa. Cooleri tuli kanssa hankittua kunnon kokosena (luotan biltemaan) 600x300 3" lähdöillä samaan syssyyn kuvaa penkeistä V:> . Tänään vielä kun protopartsilta tilailen ms3 v3.0  launchilla ja boschin antureilla ja 2,5bar mapilla niin saa osia kasaan 8) . Kytkin hommeliin tuli joo hyvin tietoa kaveriltakin eli tolla 940 dti potalla ja jousittettua levyä sinne.



Poissa soppingdata

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 voimakeula vm-85 -b230ft 300hp
« Vastaus #36 : 01.03.2015, 20:39:01 »
Noni jos sitä tännekkin jotain kävin nopeana kipaisemassa turbon kallistuksen vakaajan foorumilaiselta ja, punanen maali kylkeen niin sopii muitten kipaleiden kanssa :o . Pohja on nytten sisätilasta melkein valmis vielä pitänee pohjaa hieroa jonkun verran. Tuki palkki oli myös vähän hapero niin jätin tervettä rautaa ja, mädän tilalle mahdollisimman huomaamaton korvike pala :juhau: aika hyvähän siitä tuli. Huomenna koneistamoon h-profiilien kanssa ihmettelemään onko hiottavaa. Postissa ensviikolla on noudettavissa megasquirt3 v3.0 paketti launchilla ja boschin antureilla niin pääsee ihmettelemään :idiot2: tuosta vähän kuvia loppuun.



Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: 240 voimakeula vm-85 -b230ft 300hp
« Vastaus #37 : 01.03.2015, 22:47:45 »
Valehteleeko silmä, vai onko tuo lattian korjaus tehty hitsaamalla suoraan ulkohelmaan ja sisähelma jätetty auki?

Poissa soppingdata

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 voimakeula vm-85 -b230ft 300hp
« Vastaus #38 : 01.03.2015, 23:26:55 »
Kuvakulmat on vähän hassut heittää silmä muutama päivä niin kaikki on valmista räpsin kuvia vähän ajatuksen kanssa sitten. :nuhtelu *W->

Poissa soppingdata

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 voimakeula vm-85 -b230ft 300hp
« Vastaus #39 : 23.03.2015, 00:06:56 »
Iltoja tännekkin vollen kori on nytten ruosteeton ja autoa tullut perästä madallettua ja kaaria rullattua/paukuteltua aika maukkaat tuli :pomo: .Pitänee huomenna laittaa kuvia pikkasen H-profiilit ja kansi meni koneistamolle alustavasti tuttu koneistaja katsoo tuota mysteeri nokkaa kannesta näin aluksi. Nyt ajattelin ottaa itseäni niskaska kiinni ja kysästä täältä eli millasilla puristuksilla re85 pelittää? (tosiaan ft männät, 530, vakio isku) Pitääkö kannesta siivuttaa?  Miten pitkälle vakio kannentiivisteellä pärjää 300-350hp tehoilla vai pitäsikö suoraan kl racingilta muun tilauksen yhteydessä spessumpaa sieltä paksuuksia löytyy muutamaan lähtöön. Tosta re85 yritin etsiä enemmän infoa mutta ei tahtonut oikein löytyä puristusten osalta niin että oisin älynnyt jotain :nuhtelu Oisin todella kiitollinen jos joku ohjastais oikeille raiteille -H-

Poissa Jakkefp

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 588
Vs: 240 voimakeula vm-85 -b230ft 300hp
« Vastaus #40 : 23.03.2015, 05:03:01 »
Eiköhän noilla tehoilla riitä vielä ihan hyvin vakio kannentiiviste. Jos ei muuta, niin toimii ainakin sopivana "sulakkeena". Tuo RE85 + kannen höyläys kiinnostaa itseänikin, erityisesti viina + 531 -yhdistelmä

Poissa soppingdata

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 voimakeula vm-85 -b230ft 300hp
« Vastaus #41 : 23.03.2015, 17:49:09 »
joo pitänee napata toi tiiviste samaan syssyyn  ::) . RE85:toseen liittyvää topicia en viritys puolelta löytänyt mistä vois kysästä apua. Suuttimien,bensalinjojen ja tuon moottori ohjauksen ms3 v.3.0 puolesta ymmärtämis ongelmaa ei ole. Parilta henkilöltä olen kuullut että puristukset pitäisi saada oikeisiin lukemiin mutta keskustelu aina tössähtänyt tietämättömyyteen. Kun sais tietouteen tuon että pitääkö kansi laskea johonkin tiettyyn puristus suhteeseen vai ei pääsisi eteenpäin hommissa. Tällästä tämä on kun ollaan tietämättömyyden rajoilla tätä kun ei opi vain tekemällä aina :(

Poissa soppingdata

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 voimakeula>fööni nappisilmäksi
« Vastaus #42 : 22.05.2015, 19:27:17 »
Morjesta tännekkin jos nyt päivittäis viikottain projektia kun eteneekin. Aijemmin hifistelin nappisilmän osien hommaamisesta ja nyt tosiaan osaa hommattu ja postissa tulossa lisää  S* . Projekti siirtynyt ulos tallista ja koritöitä odottelee hitsausta löytyy vieläkin. Re 85 hommaan sain selkoa eräältä foorumilaiselta ja siitä ei enää huolta budjetin nousun onnesta heppasiakin on tulossa enemmän jääköön mysteeriksi. Nyt kun varaa on niin voi ostaa paremman laatikon eikä tarvitse niin nirsoilla osien suhteen eli rakennetaan "varma" paketti.




Poissa soppingdata

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 voimakeula>fööni nappisilmäksi
« Vastaus #43 : 02.06.2015, 23:49:28 »
Nyt on mukava tehdä volvoa kun ei tarvitse heräillä tonne ravintola alan puolelle kädet likasena. Kesä töissä alumiini pajalla pääsee toteuttamaan paljon kaikkea osaa alumiinista tohon peliinkin. Tänään käytiin vierailemassa yhdellä turbo raadolla ja tuli 400e sijoitettua taas osiin. Ostettua tuli tialin kopio hukkaportti, 3,5 tuuman rosteri kokoputkisto tankin korkille :nohnoh   ;D ja 2kpl 19 rivisiä öljy lauhduttimia letkuineen päivineen. Hinta ei ollut kova ja asia jätkä eiköhän sieltä ehkä tartu vielä jotain vähän muutakin mukaan koneeseen mutta jääköön mysteeriksi  :-X . Kaiken mennessä ok niin kone on 3vk sisällä nipussa pakosarja on suomessa  mahlen männät haen torstaina ja perjantaina lohko ja männät koneistamolle ehkä yksi möhkäle myös. Keulan muutos onnistuu hiljalleen huonoa säätä ollut vain rakentelu päivillä niin ei ulkona noita ole napannut tehdä kuvia vähän perään.




Poissa soppingdata

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 voimakeula>16v fööni nappisilmäksi
« Vastaus #44 : 11.06.2015, 00:40:34 »
Iltaa tännekkin tota tota nyt on eletty jännittäviä aikoja suunitelmat muuttunut aika hyvin ja homma jatkuu. Auto ois tarkotus saada ajoon tähtäyksellä 1-1.5kk mutta rakennetaan sitä mukaa miten etenee mutta ennen lehtien tippumista kumit saatava katuun :3/4 jättää sen:
    Tuolla työpajalla pitäisi tuo banhardi tanko sorvauttaa säädettäväksi ja ajatuksena ahtoputkisto hitsauttaa kasaan. Mielenkiintona olis myös polyuretaani puslien itse sorvaus kun yhteydet löytyy kaikenlaisten muovipötkylöiden myynti yritykseen jostain pitäisi kopsailla vähän mittoja ja toteutuksia perän puslille
    Ostoksia tosta yhestä turbon raadosta on nyt ton tankin oston jälkeen tarttunut enemmän. Tällä kertaa mukaan tuli 16v mahlen männät 1000km noin ajetut,imusarja 70mm kaasuläpällä ja 16v kansi. Riskinsä kannessa otin vesikanavasta haljennut pala välikannen tilaan venttiilijousien väliin. Pika soitto alumiini hitsari serkulle kuvat viestillä ja riskillä kansi mukaan viikonloppuna menee hitsaukseen toivotaan että ei mahdoton homma. Näillä näkymin siis tekniikka päivittyy 16v b230ft ("b234ft") :2funny: täten 400hp puolelle mennään. Pakosarja tuli puolenvuoden jälkeen jenkeistä tosin nyt 8v laipalla no se menee vaihtoon muuten satsi oli ihan ok hitsit muutamasta kohtaa pitää pyöräytellä dremelillä .
HUOM. kenelläkään löytyisi keulalle cambersäätö levyille piirustuksia jotka tuo duunin suunittelija voisi leikkaamoon muitten ohessa antaa tarpeen mukaan voisi muutamat ylimääräiset teetättää.

kuvattu perunalla älkää valittako



« Viimeksi muokattu: 11.06.2015, 00:55:13 kirjoittanut soppingdata »

 

Kulkukoira  Proturbo