jos volvo olisi laittanut sen etusähkömoottorin vetämään edes hiukan pelkällä sähköajolla, olisi se ollut kyllä melkoinen myyntivaltti, tai ainakin omasta näkövinkkelistä katsottuna.
Taitaisi olla vähän haasteellinen toteutus, koska ymmärtääkseni se sähkömoottori on kiinteästi kampiakselin jatkeena. Toisaalta Volvon hybridit ovat alusta alkaen olleet pelkällä sähköllä takavetoisia, ja kauppa on käynyt hyvin. Nelivetoa tarvitessa sitäkin on tarjolla, vaikka ajettavuus "oikeisiin" nelivetoisiin verrattuna on, mitä on.
Linkattu kirjoitus oli toteutettu kaupallisena yhteistyönä, eli teksti on toimittajalta lähtöisin, joten siihen voi suhtautua tietyin varauksin. Bensakoneen tehon kerrottiin pysyvän entisellään, vaikka mekaaninen ahdin jäi pois. Näkyyköhän edullisempi rakenne myös kuluttajahinnoissa? Sähköinen toimintamatka olisi voinut samalla nousta Polestar 1 tasolle, nyt taidetaan jäädä kauas luokan kärkipaikoista.